Blush uit Rusland

dinsdag, januari 06, 2015


Blush, je kunt zeggen dat ik daar echt ontzettend veel van houd. Zelf draag ik het niet dagelijks, een beetje iets te lui, maar ik vind het wel een mooi effect geven. Vandaag review ik deze blush uit Rusland.




De pigmentatie ziet er super goed uit en dat is met een veeg. Wauw, dit kan echt iets betekenen. Het is vooral een roze kleur die zilveren shimmers bevat. Super mooi! Het lijkt mij vooral een kleurtje die een gezonde gloed geeft. Iets waar ik erg van houd.


En zo is het op mijn wangen. Het is een hele mooie gloed over je gezicht die een gezonde glans heeft. Ik denk dat dit serieus mijn nieuwe favoriet word.

Ik ben hier tevreden over. Wat vind jij ervan? 

You Might Also Like

5 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow