DM Volume Shampoo in Kers en Jasmijn

zaterdag, januari 03, 2015

 

Ik vind de shampoo's van de DM altijd super fijn, ze verzorgen mijn haren goed en ruiken daarnaast ook heerlijk. Natuurlijk is dat niet bij alle shampoo's zo, want zal dat effect ook dit shampoo'tje voor mij hebben?






Dit is een shampoo voor dunne en fijne haar, als ik het goed vertaal haha. Van mezelf heb ik dan geen dun haar en ik weet eigenlijk ook niet goed wat fijne haar inhoud, maar ik heb redelijk dik haar. Laten we zeggen dat het maar net goed moet zitten en dat ik geen bad hair day heb die dag.



Het is een doorzichtige substantie, geen kleur maar wel een heerlijke geur! Een vooral zoete geur en dan heb ik het over mierzoet. Je moet er echt van houden. Het ruikt heel erg naar zachte aardbei, terwijl er kers in zit.

Tevens voed het mijn haren goed en reinigt het mijn haar ook op een normale manier. Volume? Ja, dat geeft het zeker wel. Verder is het een vrij normale shampoo, net zoals ieder ander. Het is zeker geen overheersende geur, maar zoals ik al zei, je moet er van houden.



Conclusie

Ik ben blij met deze shampoo, maar werk weinig verschil van andere shampoo's. Het doet gewoon hoe het moet gaan, maar geeft mijn haren wel volume. Voor dit kleine prijsje is dit zeker iets wat ik je aanraden kan.

Wat zijn jouw faves bij de DM?
Je kunt de DM Volume Shampoo in Kers en Jasmijn bij de DM kopen voor €0,65.


You Might Also Like

2 reacties

  1. Mhh, Ik hou van zoete geuren :). Lijkt me trouwens een best wel fijne shampoo.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hé, zoete geuren zijn echt zo lekker! Dankjewel voor je reactie x.

      Verwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow