Dove Beauty Cream Bar

zondag, januari 25, 2015


Dove, ik vind het merk fantastisch. Ik nam daarom ook deze zeep mee voor review en inmiddels is het al op.




Het is een witte zeep en in het midden staat het Dove teken erin gegraveerd. Een best simpele uitstraling, maar tegelijkertijd ook erg stylish. De geur is een typische Dove geur, echt heel erg lekker.


Deze zeep vind ik fijn. Het is lekker basic maar vrij handig in gebruik. Het laat geen vettig laagje achter, dat bespreek ik echt vaak bij reviews. Daarnaast gewoon fijn. Ik weet nooit zo goed wat ik bij zeep moet zetten, want het spreekt vaak voor zich dat het product goed moet werken. Ben je op zoek naar een zeep van een goed merk, raad ik je deze aan! Deze kun je trouwens ook gebruiken voor het scheren.

Wat heb jij al van Dove? Of is dat een beetje te veel om op te noemen, haha?
De Dove Beauty Cream Bar is verkrijgbaar bij o.a de Kruidvat voor €0,91.


You Might Also Like

7 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow