Hot Or Not: Paarse Lippen?

dinsdag, januari 20, 2015



Paarse lippen, wat vind jij ervan? In dit artikel bespreek ik de paarse lippen-trend en zeg ik of ik het hot or not vind.




Ik zelf vind de trend echt geweldig en toen ik na 5 minuten klaar was om mijn lippen een paarse tint te geven, ging ik naar beneden en dachten mijn familie dat ik ziek was. Hmm, niet zo heel fijn dus.. Voor heel veel mensen zal het dus not zijn, maar voor mij is het sowieso wel hot.


Hier heb ik paarse lippen, met glitter. Jammer genoeg zie je niet heel veel van dat paarse terugkomen, maar het was wel zo in het potje. Wat vind jij van deze trend?



You Might Also Like

5 reacties

  1. Ik vind knal paarse lipsticks prachtig, deze lijken wel iets bruiner of roze dan ik zelf gewend ben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sommige paarse lipsticks zijn wel oke al weet ik neit hoe het mij zou staan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. /''voor heel veel mensen zal het dus not zijn, maar voor mij is het sowieso wel hot.''
    heel veel voor jou is ook niet hot hahah kijk die kk lippen kk grappig hhahah echt lelijke en die puisten enz hahaha iell ik schrok me dood toen ik je lippen zag en dan hoe je ze laat zien ook zehma model ieww en je lipopen zijn echt lelijk en je denkt dat ze dik zijn ahhah fail

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow