Lady Speed Stick Pro 5 in 1

vrijdag, januari 23, 2015



De Lady Speed Stick, ik had er al veel goede dingen over gehoord. Er waren velen die zelfs hier bij zweerden, dus ik was ontzettend blij toen ik een Lady Speed Stick mocht reviewen van exclusivescents.nl. In deze review zie je mijn mening over dit beroemde product. Fijn of totaal een afknapper?



We beginnen met de geur die overigens echt super lekker is. Het is een frisse, maar ook heerlijk fruitige geur. Exclusivescents.nl omschrijft het als: "Als een combinatie van de Shower Fresh met de subtiele vleugje Fruit Splash." Ik kan het eerlijk gezegd ook niet veel beter verwoorden, het klopt precies.



Per ongeluk begon ik de eerste dagen met het knijpen uit het flesje, maar daarna ging ik over naar de draaidop. Wat een domme fout! Met een draaidop komt het product er veel beter uit en zo raakt het ook niet verstopt.



Maar wat betekent de 5 in de 5 in 1? De 5 staat voor vijf voordelen die deze Lady Speed Stick heeft. 1. Droog
2. Fris
3. Laat je huid ademen
4. Geen witte strepen
5. Dermatologisch getest

Daarnaast belooft het je ook om 48 uur droog te houden, iets wat voor mij echt een must is. Soms vergeet ik een dag deo op te doen en om dan te zweten, is niet erg ideaal.



Eerst zat er een beschermfolie op. Fijn! Dan zie je gelijk dat het niet gebruikt is en dat het helemaal schoon is.



Hier zie je al een paar stippen voorbij komen.



En volledig. Hier moet de gel uit komen.


Ik heb de deo al een tijdje in bezit en ik? Ik kan net zoals bijna iedereen echt tevreden zijn met deze Lady Speed Stick. Fijn in gebruik, past makkelijk in je toilettas en ruikt daarnaast ook heerlijk. Overigens kan je anderhalve dag met een beschermlaag van deze deo lopen, daarna moet je het een klein beetje bijwerken. Net zoals make-up dus. De deo trekt heel snel in de huid en laat daarnaast een fris gevoel achter. Ook laat het geen witte strepen achter. Ik snap waarom dit een hype is, het is werkelijk waar een super goed product!


Ken jij de Lady Speed Stick al?
De Lady Speed Stick Pro 5 in 1 is o.a hier verkrijgbaar voor €5,99. 
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet.


You Might Also Like

3 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow