L'Oréal Paris Voluminous Extra-Black x5

zaterdag, januari 17, 2015


 L'Oréal, het merk waar de naam ontzettend moeilijk is om op te schrijven, wel wat makkelijker om uit te spreken, en ook het merk waar de producten echt onwijs goed zijn. Vandaag laat ik jullie kennismaken met deze mascara van L'Oréal Paris.






 Ik heb over het algemeen niet echt eisen bij mascara's, maar degene die ik heb weet je vast wel. L'Oréal is echt een fijn merk, vind ik. Zelf beheer ik er een aantal palettes en andere dingen ervan, dus bij mij zit L'Oréal bijna altijd goed.


Het kwastje; vrij simpel. Het is een mooie matte kleur, dat vind ik wel fijn als ik een lik mascara aanbreng op mijn wimpers. Soms vind ik ook donkerbruine mascara wel mooi en fijn, omdat ik dat van mezelf al heb en het er daardoor veel natuurlijker er uit komt te zien.


Eerlijk? Zo speciaal vind ik deze mascara niet. Het heeft het gewoon nét niet. Zo lang maakt het mijn wimpers niet. Wil je weinig of geen volume? Deze is waarschijnlijk dan iets voor jou. Het ziet er niet zo slecht uit, maar ik vind deze niet heel speciaal.



A duckface a day, keeps the haters away! Haha, nee, zelf maak ik niet heel vaak een duckface-selfie, maar deze vond ik wel leuk voor mijn blog. Full face is deze mascara nog wel leuk. Gewoon een normale mascara.


Wat vind jij van deze mascara?
Deze mascara kost €11,99 en is verkrijgbaar bij o.a de Kruidvat

You Might Also Like

2 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow