NEW IN: Ketting van Didi

zaterdag, januari 10, 2015



Een mooie ketting zoeken is soms echt een werkelijk waar hell. Je moet rekening houden met de prijs kwaliteitsverhouding, lengte, staat de ketting goed en ga zo maar verder. Toch denk ik dat ik bij DIDI de ware heb gevonden en een leuk nieuwtje; de ketting is met sale!



Ik stel dit graag aan je voor; mijn ware ketting. Ik vind deze ketting zo cute door die vrolijke bloemetjes en tegelijkertijd ook erg vrouwelijk. We gaan zo inzoomen op de ketting, want ik vind hem echt leuk.



Een scherpe en een onscherpe foto; wat een wereld van verschil hé? Zoals je kunt zien, super pretty. Althans dat vind ik dan, niet alle smaken zijn het zelfde. De ketting is echt leuk!

Ken jij de DIDI al?

You Might Also Like

4 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow