Pure Elements Dagcrème en Nachtcrème Energie

maandag, januari 26, 2015


Onlangs reviewde ik een Body Milk van Pure Elements voor mijn blog, die kun je hier lezen. Daar was ik erg enthousiast over.Vandaag review ik de Dagcrème en Nachtcrème van Pure Elements voor jullie.




Pure Elements Dagcrème Energie kun je o.a hier kopen en kost, voor 50 ml, €19,90. 

Je begint de dag met een dagcrème, dit breng je voor dat je make-up op hebt aan. Je kunt ook een bb cream kopen, dit is namelijk een foundation en dagverzorging in een. Alleen wil je het los hebben, dan heb je natuurlijk een dagcrème.

Wat Pure Elements zegt over deze dagcrème: 
"Deze milde, gebalanceerde en verzachtende dagcrème verzorgt uw huid optimaal. Het tomatenextract hydrateert uw huid, geeft deze een fris gezicht en laat deze stralen. De toegevoegde amandelolie, sheaboter en Vitamine E revitaliseert uw huid. De toegevoegde bergkristallen en etherische oliën geven uw huid energie. De dagcrème is vrij van conserveringsstoffen."



Het is een dikke crème, maar lekker voedend. Ik denk dat als je een vette huid hebt, dit te rijk is voor je huid. Dan zou je naar een andere lijn voor de huid van Pure Elements moeten kijken als je interesse hebt. Voor een normale, gevoelige en droge huid is dit weliswaar een prima dagcrème. Ik heb deze dagcrème heel lang, elke dag gebruikt. En ik ben erg fan! Dit komt vooral omdat Pure Elements een natuurlijk merk is en dat is nou gewoon een beter merk is voor je huid. Het trekt snel in, iets wat ik erg fijn vind.


Pure Elements Nachtcrème Energie kun je o.a hier kopen en kost, voor 50 ml, €22,90. 

De nachtcrème gebruik je dus voor het slapen gaan. Hier zit Mangoboter in, in de dagcrème zat tomatenextract. Ze hebben vrijwel dezelfde limoen-achtige geur. Net zoals in de bodymilk trouwens.

Wat Pure Elements zegt over deze nachtcrème:
"Zorgvuldig samengestelde nachtcrème met olijfolie, mangoboter en natuurlijke Vitamine E. De phytovoedingsstoffen in deze crème zorgen ervoor dat uw huid optimaal voorbereid wordt op de volgende dag. De toegevoegde bergkristallen en etherische oliën geven uw huid energie. De nachtcrème is vrij van conserveringsstoffen." 



Dit is een heerlijke nachtcrème. Zoals je ziet is het vrij dun, althans dunner dan de dagcrème. Ook is het gelig en niet sprankelend wit zoals de dagcrème, ik denk dat dat komt door de mangoboter die erin zit. Ook dit is een fijne crème. Het duurt wel wat langer tot deze crème ingetrokken is, maar dan heb je ook wat. Mijn huid ziet er met deze combi er echt geweldig uit. Ik zit er over na te denken om voor gezichtsverzorging alles natuurlijk te gaan kopen, maar dat is nog niet helemaal zeker. Deze is wel voor de vette huid, dus als je die hebt kun je deze wel prima gebruiken.

Pure Elements, wat een fantastisch merk toch! Ken jij het merk?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet.

You Might Also Like

2 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow