Theevandemarkt.nl

woensdag, januari 21, 2015


Van TheeVanDeMarkt.nl  kreeg ik 3 losse theeën opgestuurd en ook nog een theefilter. Vandaag vertel ik je er meer over.





Dit is het visitekaartje die je bij een bestelling krijgt.



De eerste thee is de Champagne Thee. Een bijzondere naam! Voor als je denkt dat er alcohol in zit, dat zit uiteraard niet in thee. Dit is ook een hele lekkere thee, vooral op koude dagen. Eigenlijk vind ik thee altijd lekker. De geur zelf vind ik niet heel geweldig, het ruikt naar wijn en iets zoets gemixt. Komt omdat ik geen liefhebber ben van wijngeuren.



De tweede is mijn favoriet, de Verjaardagsthee. Dit is vooral een rozige smaak, als je snapt wat ik bedoel. Van buitenaf ruik je de geur niet heel sterk, maar als je eenmaal het pakketje hebt geopend, komt er een walm van zoete geurtjes op je af. Dit is een heel zoete geur. Het smaakt naar een mix van aardbei en cranberries. Erg leuk om te geven of te krijgen.



Dit is de thee die de heerlijke geur veroorzaakte in mijn pakketje, op een positieve manier hé. Dit is ook een lekkere thee. Dit is een thee wat een beetje fris is door de citrusschil die erin zit, maar ook fruitig door de sinaasappel bloesemblaadjes. Kortom lekker.




Ook heb ik nog deze leuke theefilter opgestuurd gekregen. Deze is heel fijn in gebruik en zakt niet per ongeluk met het staafje de thee in.


Ik ben echt blij met deze leuke dingen, wat vind jij ervan?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet.

You Might Also Like

2 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow