Yogi Tea Energie Positive

zondag, januari 11, 2015



Yogi Tea, ik kende het van Mascha (link) en was dus verrast toen ik het in mijn moeders kerstpakket vond. Yes, please! Dit is een thee die je energie geeft, een nieuwe variant van Yogi Tea. Kijken of deze thee echt positieve energie geeft.



Kijk wat een leuke barcode Yogi Tea heeft, vééél beter dan de normale, saaie barcode.



Zo ziet het theezakje eruit. Het heeft van buiten een super leuke, maar vooral ook een rustige uitstraling.


Wat ik ook heel leuk vind bij Yogi Tea, is dat er een quote staat over iets wat rustig is. Je kunt gewoon aan alles zien dat Yogi Tea vooral over rustige dingen gaat. Op mijn blaadje stond "Love is union and deep meditation."


Ik vond deze thee echt heerlijk! Het is me net iets te kruidig, vandaar dat ik er twee suikerklontjes bij toevoeg. Ik voeg overigens altijd twee of een suikerklontje bij de thee toe, dat vind ik gewoon wat lekkerder. Of ik er positieve energie van kreeg? Ik denk het wel, want ik maakte opeens 7 artikelen in een keer.

Ken jij Yogi Tea al?
Koop o.a hier deze variant van Yogi Tea.

You Might Also Like

6 reacties

  1. Ziet er super lekker uit! En thee is altijd lekker!

    Leuke blog heb je! Neem ook eens een kijkje op onze blog :)

    xx
    http://shopitandpopit,blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik neem zeker een kijkje op je blog. Klopt, Thee is echt super lekker.

      Verwijderen
  2. Die barcode ziet er inderdaad veel leuker uit dan zo'n normale!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog nooit van het merk gehoord, maar ben gek op thee zou deze zeker wel eens willen proberen x

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow