3 Lush Zepen

zondag, februari 15, 2015


Naast de andere leuke producten die Evelien van ohfashion.nl mij opstuurde, stuurde ze mij ook drie zepen van Lush op. Ik kan al zeggen dat ik deze heel fijn vind.


De Ice Blue Zeep kun je hier kopen voor €5,35 (100g) 

Deze zeep is super minty! Ken je nog van die mintsnoepjes die vroeger in waren? Daar ruikt deze zeep precies naar. Ah, the childhood memories. Ik vind het een heerlijke geur, normaal ben ik niet zo van de mintgeuren, maar deze is zo lekker. Daarnaast is het ook gewoon te leuk dat het blauw is, erg passend bij de winter.

Wat Lush zegt over dit product:
"Mocht je ooit onverhoopt op de Noordpool terecht komen, of besluiten naar IJsland op vakantie te gaan, zul je zien dat ijs eigenlijk helder turkoois blauw is. Wij zijn gewend om ijs in ijsblokjes te zien, maar als ijs al duizenden jaren bestaat, verandert de kristalstructuur wat voor een intens blauwe kleur zorgt. Die kleur hebben we gekozen voor onze Ice Blue zeep. Stel je even voor dat we een bosje mint duizenden jaren laten zitten tot je het meest mintige effect krijgt. Zo minty is deze zeep dus! Samen met het zeezout zorgt het voor een tintelfris gevoel over je hele lichaam."

Ingrediënten: 



De Sandstone Zeep kun je hier kopen voor €5,85 (100g)

Dit is mijn favoriet! Deze zeep ruikt naar zoete citroen. Ik vind het trouwens ook een leuk effect geven, die witte delen in de gele zeep. Lijkt toch een beetje op een citroen, haha. De geur geeft een heerlijke geur aan mijn handen af.

Wat Lush zegt over dit product:
"Het grappige van deze zeep is dat het citroenig ruikt, maar dat er geen druppel citroenolie in te vinden is. De Litsea Cubeba is namelijk geen citrusboom, maar ruikt bijna nog citroeniger dan citroenen doen. Het werkt opwekkend en stimulerend – prima dus om ’s morgens mee te douchen. We hebben nog verfrissende korianderolie toegevoegd voor een extra kick. Het idee van het laagje zand komt van onze collega’s uit Brazilië. Daar scrubben ze hun billen op het strand met zand en wat zonnebrandolie. En aangezien wij altijd al jaloers zijn geweest op Braziliaanse billen, dachten we dat het geen kwaad kon om dit ideetje te stelen."

Ingrediënten:



Dit is een zeep die helaas niet meer te koop is. Deze koopt namelijk uit de Kerstcollectie. De geur van dit zeepje is heel subtiel. Check trouwens die leuke glitters in het zeepje, ze zien er heel kerstig uit. Help, hoe moet ik de geur in hemelsnaam omschrijven. Het is een zoete geur, die ook fris is. Een hele lekkere geur.

Ingredienten:

You Might Also Like

3 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow