Challenge: Producten binnen 31 dagen opmaken

zondag, februari 22, 2015


Ik heb heel veel producten die halfleeg zijn, pan hebben geraakt of producten die ik nooit aanraak. Daarom heb ik een challenge bedacht waarbij ik binnen 31 dagen bepaalde producten op moet maken.



Als eerste, deze twee oogschaduwpalettes. In beide heb ik al pan geraakt, maar ik vind dat ik ze te weinig gebruik. Nou hoeven ze niet helemaal 'op' te zijn, maar ik wil ze er wel vaker bij pakken. En in dat rechtse palette (L'òreal) wil ik ook pan in het bruine kleurtje.


Ja ja, een scrub! Deze scrub gebruik ik zo weinig en daar moet, net zoals bij de palettes, ook verandering in komen. Het is een fijne scrub die naar lavendel ruikt.


Twee producten van het zelfde merk Balea. Balea is het huismerk van de DM, een bekende drogisterij in Duitsland. Ik wil deze maand graag de Shampoo en Conditioner ervan opmaken, want ik heb heel veel shampoo's en conditioners liggen. Allebei hebben we een heerlijke fruitige geur.


Ik dacht dat het product van Palmolive ook een doucheproduct was, maar dat was niet het geval. Het is namelijk een cremespoeling, Een cremespoeling is hetzelfde als een conditioner, voor het geval dat. Het linker product is wel een douchegel. Ook deze wil ik graag opmaken, vooral omdat de cremespoeling halfleeg/halfvol is.


Natuurlijk mogen de producten voor het lichaam ook niet ontbreken! V.l.n.r een bodybutter van TBS, een bodymilk van Rituals en een bodymilk van Pure Elements. Ik had ook gehoord dat er 2 stenen in zouden zitten, stiekem wil ik hem daarom opmaken.

Over exact 31 dagen maak ik weer een nieuw artikel hierover, of het gelukt is om ze allemaal op te maken. Wat vind jij van deze challenge?

You Might Also Like

2 reacties

  1. Heyy, vind je blog echt super leuk! Ik heb ook vaak veel dingen die half leeg zijn en eigenlijk niet meer gebruik maar toch op wil maken. :) http://isafashionebella.blogspot.com Isabella x

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow