Essence 3D Eyeshadow in 05 Irresistible First Love

donderdag, februari 19, 2015


Ik zelf heb nog geen ervaring met de 3D Eyeshadows van Essence, maar toen ik weer voor de schappen van Essence stond, kon ik het niet laten om geen 3D Eyeshadow mee te nemen. Vandaag een review van de Irresistible First Love 3D Eyeshadow, wow dat is nog lang.



Wow, zo pretty! Het doosje bevat een grijze shimmer kleur en een roze shimmer kleur. Het patroon van deze palette is zo mooi, er zit als het ware een 3D patroon in. Daarom heet het palette zo, logisch haha.



Een foto zonder flits en met flits. Ik weet niet waarom er zo'n rare zwarte streep bij de flitsfoto zit, laten we doen of die niet bestaat. De pigmentatie is echt geweldig. Allebei zijn het highlighters and I love highlighters! Dit palette ga ik vaak gebruiken, omdat het zo mooi is.

Ken jij de 3D Eyeshadow's van Essence al?
De Essence 3D Eyeshadow in 05 Irresistible First Love is verkrijgbaar bij diverse drogisten voor €2,89.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Ik heb er al vaak over gelezen, maar ik heb hem (nog) niet in mijn bezit. Het lijkt me een fantastisch palette!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow