Essence Like An Unforgettable Kiss Eau De Toilette

dinsdag, februari 17, 2015


De nieuwste collectie van Essence ligt in de schappen en tot mijn verbazing zag ik een parfum. Ik vond hem gelijk lekker, dus besloot ik het in mijn winkelmandje te gooien. Ik ben namelijk  een echte parfum-liefhebber.



Het doosje ziet er al heel leuk uit. Helemaal in de sfeer van Valentijnsdag. Het ziet er ook gewoon heel leuk uit om in je stash te plaatsen.

Wat Essence zegt over dit product:
"adembenemend! deze sprankelende, fruitige bloemengeur is net zo spannend als je eerste kus en brengt geweldige herinneringen zo weer terug! de topnoot met roze grapefruit, mango en mandarijn biedt direct een heerlijke frisheid. de combinatie met lelie en framboos in het hart resulteert in een superromantisch parfum. warme sandelhout, musk en vanille in de basisnoot geven de geur een tikje sensualiteit. net zo uniek als een unforgettable kiss! 
verkrijgbaar in 10ml."

Ingredienten:
ALCOHOL DENAT., AQUA (WATER), PARFUM (FRAGRANCE), BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BENZYL SALICYLATE, CITRONELLOL, LIMONENE, LINALOOL, CI 16035 (RED 40), CI 17200 (RED 33).

Zo ziet het flesje eruit. Er zit 10 ml in, wat niet heel veel is, maar je kunt er wel een tijdje mee vooruit. Ik denk dat ik hier een hele lange tijd over doe, want ik heb ook andere parfums die ik graag gebruik. Ook hier zie je een kus opgedrukt en met mooie letters staat er "Like An Unforgettable Kiss" op geschreven. Pretty!


Dit is vooral een fruitige geur, maar je kunt er ook zoete noten in terug vinden. Het is prima voor alledaags en gewoon een hele prettige geur. Het is geen hele sterke geur, maar juist een wat subtielere geur. Ik ruik de vanille er wel in, maar de mandarijn bijvoorbeeld niet helemaal. Ik denk dat ik nog een flacon moet aanschaffen, voordat de LE weer uit de schappen is. Deze geur is ontzettend lekker!

Topnoten: pink grapefruit, mango en mandarijn
Hartnoten: lelietje van dalen en framboos
Basisnoten: sandelhout, musk en vanille

Welke parfums heb jij al van Essence?
De Essence Like An Unforgettable Kiss Eau De Toilette ligt vanaf nu in de schappen bij diverse drogisten voor €3,99 (10 ml).

You Might Also Like

5 reacties

  1. Voor dat prijsje lijkt het mij een heerlijke geur. Hij is handig om in je tas te gooien voor onderweg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog geen enkel parfum van Essence, maar deze klinkt erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt me een heel lekkere geur! X Minale
    http://minaleme.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow