Favorieten van Januari

dinsdag, februari 03, 2015


Wat is de eerste maand van 2015 toch snel gegaan zeg, ik herinner me nog precies het moment dat we aftelden om 2015 in te gaan. Januari was een goede maand voor mij, omdat ik ben begonnen met healty leven, hardlopen, mijn bed opmaken (dat is ook een flinke klus) enz. Vandaag mijn favorieten van januari!



Pure Elements Bodymilk met sheaboter: Dit is het product waar ik als eerste mee begin. Wat een fijne bodymilk, zeg! Het voed mijn huid echt heel goed en laat daarnaast ook een heerlijke limoengeur af. Ik ben fan! Lees hier de review.

ELF Baked Blush In Peachy Cheeky: Deze mooie blush mocht natuurlijk niet ontbreken in mijn lijstje. In januari heb ik deze blush erg vaak gedragen, omdat ik de blush onwijs mooi vind. Lees hier de review.

Thierry Mugler Alien Sample (Douglas): Deze ontzettend lekkere geur heb je gister al in mijn wishlist gezien, maar daar wou ik hem graag fullsize. Dat komt omdat de geur echt waanzinnig is. Op een positieve manier.


Yankee Candle Waxmelt Midnight Jasmine: Dit is ook een favoriet bij mij geworden. De geur is echt heel erg lekker en in het begin dacht ik dat het een beetje op lavendel leek, maar dat is het absoluut niet. Het is een zachtere en frissere geur. Tevens ook zoeter dan lavendel. Ik vind het echt jammer dat deze geur niet heel bekend is, want ik gun het echt om in de spotlight te staan. Lees hier de review.

Kneipp Douche Scrub Mint - Eucalyptus met jojobapeeling: Ook zo'n favoriet. Het ene moment gebruik je geen douche scrub en het andere moment wel. Dat is zeker veranderd door dit product. Het product is erg fijn en verwijderd mijn dode huidcellen ook. De geur is tevens erg lekker! Lees hier review.

Essence Sun Club Bronzer: Dit is mijn eerste bronzer die ik maanden geleden kocht. Daarnaast ook een van mijn eerste reviews hier op mijn blog. De foto's waren niet mooi en ik wist nog niet goed hoe het allemaal moest. Nu zit er pan in en gebruik ik het al heel vaak. Lees hier de review.


The Body Shop Frosted Cranberry Soap: Ik had nooit gedacht dat een zeep in mijn favorieten zou staan, maar nu staat er toch een. Dat is namelijk dit zeepje van TBS. Hij is echt heerlijk en fijn in gebruik. Lees hier de review.

Balea Volumen Shampoo Kirsche + Jasmin: Dit Duitse merk komt ook in mijn favorieten voor. Balea, het huismerk van de DM, is zo fijn! Lage prijsjes en goede kwaliteit. Beter dan in Nederland soms. Deze shampoo doet zijn werk echt heel goed en geeft mijn haar een volumeboost. Lees hier de review.

Wat waren jouw favorieten afgelopen maand?

You Might Also Like

4 reacties

  1. Hoelang heb je die kut essence en elf al als favorieten en hoe wilt die kk Yankee candle jou favoriet zijn als die niet open is 'so what'?? echt gaar eg n die kk elf hoelang heb je die, en die elements is zo te zien ook niet open........... en dietester hahaahhahahha gwn gratis en hoelang heb je die mini ding 2 jaar???? ga je weer als er een kinderfeestje is van je beste vriendin schooieren bij douglas?? koop dan gwn parfum wrm een tester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HOE KAN EEN YANKEE CANDLE JE FAVORIET ZIJN ALS DE VERPAKKING NIET EENS OPEN IS ? HAHA FAIL.
    STUK ZEEP VAN TBS OMDAT HIJ IN DE SALE WAS.
    JE HEBT HET GEKOCHT VOOR 1 EURO EN 5 CENT ! KOOP DAN EEN BODYBUTTER OFZ MR NEE JE KOOPT HET NIET HET IS TE DUUR HAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHHAHA

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow