Kneipp Douche Scrub Mint - Eucalyptus met jojobapeeling

zondag, februari 01, 2015



Ik had nog nooit producten van Kneipp gebruikt, voordat ik een pakketje opgestuurd kreeg van Kneipp. In het pakketje zat de nieuwe douche scrub van Kneipp in met mint - eucalyptus met jojobapeeling. Tijd om te testen, dus!



De vormgeving vind ik al erg leuk. Bovenaan zitten er een paar planten op gedrukt, die dezelfde groene kleur hebben als het rest van de fles.

Wat Kneipp zegt over deze douche scrub:

De voordelen van deze multitasker onder de douche:
  • Zacht voor de huid door verzorgende sheabutter, amandel- en jojobaolie.
  • De frisse muntolie zorgt voor een oppepper bij vermoeidheid.
  • De eucalyptusolie werkt verlichtend op de luchtwegen.
  • Kan meerdere malen per week gebruikt worden door de combinatie van verzorgende ingrediënten 
    en door de mildheid van de jojoba-scrubdeeltjes.
  • Er zitten geen conserveringsmiddelen, kleurstoffen en minerale oliën in.
  • De natuurlijke jojobascrubdeeltjes zijn niet belastend voor het milieu.
  • De tube is handig voor gebruik onder de douche.
Kortom, een complete verwendouche voor een stralende huid en een heerlijk verkwikt gevoel.


Het is een witte stof met allemaal mintgroene deeltjes erin verwerkt. Zoals de naam al zegt, gebruik je het onder de douche. Masseer de douche scrub tijdens het douchen met ronddraaiende bewegingen over de vochtige huid. Daarna afspoelen. Het is duidelijk een scrub, komt door de grovere bestandsdelen, al raakte ik in de war met het woord peeling. Het reinigt mijn huid zeer prettig en verwijdert mijn dode huidcellen even fijn.

De geur is heel fris. Dat kun je denk ik ook wel uitmaken uit mint en eucalyptus. Het is een aanwezige geur, maar niet een te overheersende geur. De munt ruik je wel wat beter dan de eucalyptus. Als je eerst ruikt, komt de munt en daarna komt een hele subtiele eucalyptus. Ik ben niet altijd zo van de mint geuren, maar deze vond ik zeker heel erg lekker.


Conclusie

Deze douche scrub kan ik je echt aanbevelen. Het is een hele frisse geur, wat ik erg lekker vind voor onder de douche. Kneipp is kwalitatief gezien ook een erg goed merk. Het verwijdert mijn dode huidcellen en laat een subtiel geurtje achter. Ik ben fan!

Ken jij Kneipp al?
De Kneipp Douche Scrub Mint - Eucalyptus met jojobapeeling is verkrijgbaar bij diverse drogisten voor €7,99. (200 ml)
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet.

You Might Also Like

4 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow