MEGA REVIEW! Lush producten die ik kreeg van ohfashion.nl

woensdag, februari 04, 2015


Samen met Evelien van ohfashion.nl zit ik in een gezellige groep op Facebook. Toen ze vroeg wie er een sample ruil wilde doen, zei ik natuurlijk dat ik dat wel wilde doen en een week later was er een pakketje op mijn deurmat gevallen. Ze gaf me heerlijke lush samples, waar ik vandaag een deel van laat zien.



Dit zijn de samples die zich in het groene pakketje bevonden. Poeh, wat veel en wat rook mijn pakketje heerlijk zeg! Trouwens ik heb met mijn moeder, nadat ik dit pakketje ontving, afgesproken om Lush te gaan kopen. Happy me!

Fair Trade Foot Lotion is hier verkrijgbaar voor €14,70 (225 g)

We beginnen met een roze product, namelijk deze Fair Trade Foot Lotion. Ik dacht dat het een aardbeiengeur zou zijn, maar het was een muntgeur! Misschien komt het doordat het roze is. Het is een hele fijne foot lotion. Smeert fijn uit en als je het aanbrengt verdwijnt het in een transparante creme. Ik rook ook nog een heel klein beetje iets zoets. Verzorgt mijn voeten fantastisch! Het product is vegetarisch.

Wat Lush over dit product zegt:    
"Fair Trade Foot Lotion is een echt verfrissende crème. Vol groene munt, en mocht je dat nog niet stimulerend genoeg vinden, er zit ook pepermuntolie in. Je hebt dit nodig als je de hele dag hebt moeten staan voor je werk, en ’s avonds nog graag de dansvloer opgaat. En natuurlijk de volgende morgen, want we hebben er ook een aftreksel van arnica en goudsbloem in gedaan om pijn te verminderen. Onderwijzers, voetballers, politiemensen, serveersters, zorg dat je flink wat potjes in je kast hebt. De rest van ons heeft ten minste altijd één pot nodig, omdat het gewoon zo heerlijk tintelt op je voeten. En omdat het roze is…." 

Ingrediënten: 

 Prince Charming Showergel is hier verkrijgbaar voor €7,95 (100 g) Helaas op dit moment uitverkocht.

Het tweede product is een Valentijnsproduct, ooh la la! Dit is een Vegan product, heel fijn voor de mensen die zich daar mee bezig houden. Op de rechter foto zie je dat ik geknoeid heb, hihi niet heel slim, maar zo zie je wel dat het een doorzichtige showergel is. Dit is een hele zoete, maar ook fruitige en daarnaast ook frisse showergel. Het doet me vooral denken aan citroentaartjes, terwijl het niet echt een citroengeur heeft. Hele lekkere geur!

Wat Lush zegt over dit product:
"Een heerlijke mix van vers granaatsappelsap, grapefruit, sandalhout en geranium met een vleugje vanille geven deze beeldschone showergel een geweldige geur. Wedden dat je door de knieën gaat voor Prince Charming?

Wist je dat sommige mensen geloven dat de granaatappel de verboden vrucht was die Eva aan Adam gaf!"

Ingrediënten: 

 Celebrate Bodylotion is jammer genoeg niet meer verkrijgbaar.

Ook kreeg ik een bodylotion, erg fijn. Het is helaas niet meer verkrijgbaar, volgens mij zat het in de kerstcollectie of wintercollectie. Deze geur vind ik erg apart, het heeft namelijk de geur van chocolade! Die Belgische bonbons. Erg lekker en vooral als je er zelf naar ruikt. Ook deze verandert in een transparante crème als het versmelt met de huid. Ik krijg van deze geur echt honger.

 Veganese Hair Conditioner is hier verkrijgbaar voor €7,10 (100 g). Helaas is het uitverkocht.

Het vierde product al weer, wooh! Dit is de Veganese Hair Conditioner. Deze geur vond ik echt heerlijk. Dit is een citroengeur, maar dan niet de typische. Ik weet niet wat het precies is, maar er is iets zoets aan toegevoegd. Lekker! Zoals de naam al zegt is deze ook voor veganisten. Super dat Lush ook rekening houd met veganisten!

Wat Lush zegt over dit product:
"Veganese verzacht je haar met zeewier, een fantastisch ingredient. Verder zorgen citroen, lavendel en rozemarijn fantastisch veel glans. Hier zit geen lanoline in, dus het is geschikt voor veganisten! Deze conditioner is geschikt voor alle haartypes, maar speciaal ontwikkeld voor mensen met fijn haar. Het is een lichte conditioner, dus hij verzwaart je haar niet."

Ingrediënten:

 Twilight Showergel is helaas niet meer verkrijgbaar.

Evelien had er een briefje bij gedaan dat dit haar favoriete product van Lush is en ik snap het maar al te goed! Dit is een heerlijke lavendel geur. Houd je niet zo van lavendel, zal ik deze beter maar laten liggen. Het is een paarse showergel en heeft een subtiele geur. Doet me een beetje denken aan toen ik zelf een keer een douchegel bij exact moest maken.

 I Love Juicy Shampoo is hier verkrijgbaar voor €8,60 (100 g)

Dit is weer een Vegan product, super fijn! Dit is een hele zoete shampoo, erg lekker. I Love Juicy heeft haar naam te danken aan haar sapjesgeur. Door deze geur wil ik zo graag weer dat het zomer is, haha. Het schuimt niet zo zeer, maar maakt de haren zacht. I want more!


Wat Lush zegt over dit product:
"De ingrediëntenlijst van I Love Juicy lijkt op een lekkere zomersalade: allemaal exotische vruchten en zeewier. Deze vruchten zitten vol voedende vitaminen en reinigende enzymen. Het zeewier heeft heel veel zachtheid. Prima dus voor vettig haar. Glans en zachtheid tegelijkertijd. Twee stuks fruit per dag? Jouw haren krijgen veel meer met I Love Juicy!"

Ingrediënten:
 Snowcake Showergel is helaas niet meer verkrijgbaar.

Dit is ook een product uit de kerstcollectie van Lush, volgens mij. Snowcake heeft wel iets winters en kerstig daarom. Dit is ook een heerlijke showergel. Het ruikt vooral zoet, een beetje cake-achtig. Daarnaast heeft het ook iets fris en is er als het goed is ook vanille bij toegevoegd. De vanille is trouwens niet overheersend, het is meer de zoetere geur die overheersender is. Lush flikt het 'm weer, want ook deze geur is daverend lekker.

Happy Hippy Showergel is hier verkrijgbaar voor €6,60 (100 g)

Yes, de veganisten kunnen ook met dit product terecht, dit is namelijk ook een vegan showergel. Zelf ben ik geen veganist, maar het doet me wel echt goed om te zien dat Lush ook denkt aan de veganisten. Dit is een hele bijzondere geur, een geur die niet te omschrijven is. Ik denk ook dat iedereen deze geur anders beleeft. Het is een frisse geur, maar heeft ook een ietsiepietsie zoetheid in zich. Ik moest in het begin even wennen aan deze geur, maar eenmaal gewend is het echt een fantastische geur.

Wat Lush zegt over dit product:
"Lang, lang geleden, in een land hier ver vandaan…..(Eigenlijk, niet zo heel erg ver. Poole, Engeland om precies te zijn.) maakte het creatieve team van Cosmetics to Go de douchegel Happy Hippy. Vol verse roze grapefruitsap werd dit een daverend succes. Iedereen was dan ook razend enthousiast over de comeback van deze hippy. Een aantal jaren ouder, maar nog steeds met brilletje en lange haren, verfrist deze douchegel en geeft je bergen energie. Make the world a better place!"

Ingrediënten:


Ik hoop dat jullie deze mega review leuk vonden van Lush! Wat is jouw favoriete product van Lush?

You Might Also Like

6 reacties

  1. Super leuk dat je deze hebt ontvangen, Twilight en Prince Charming lijken me heerlijk. Momenteel heb ik een aantal douchegels en bruinsballen van de kerst collectie. Lemony Flutter, Lipscrub bubblegun en Helping Hands zijn echt favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk bedacht! Heerlijk om zo kennis te maken met de producten.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow