Mineralissima Oogschaduw Mystere

maandag, februari 09, 2015


Ik kende het merk Mineralissima (Wow!) wel, maar ik had er nooit producten van. In het pakketje dat Evelien mij opstuurde zat ook een oogschaduw van Mineralissima in de kleur Mystere. Een heel mysterieus kleurtje..



Zoals je ziet, hier staat de naam. De kleur zie je nog niet heel erg goed, trouwens. Ik vind de naam van het bedrijf wel erg moeilijk, haha.



Zo zie je de kleur heel wat beter. Het is een mooie donkergroene kleur, met shimmer erin. Ik vind het een mysterieus kleurtje die heel mooi is.


De swatch op mijn hand, wat een pigment! Het is een heel mooi kleurtje en ik blijf het maar zeggen maar, dit is echt een mysterieus kleurtje. In het ene licht is het lichtgroen en in het andere donkergroen. In sommige ook zelf zilver of blauw. Ik snap wel dat deze oogschaduw Mystere heet.


Dit is de oogschaduw als je het zachtjes uitveegt. Bruin/grijzig dus. Deze kleur is ook erg mooi om alleen te dragen, alleen vind ik de vorige kleur mooier. Er zit dan meer kleur en glitter aan en ik houd daar van. (Ik ben niet zo'n glitterfan, hoor haha!)

Zo pretty! Ken jij Mineralissima al?
De Mineralissima Oogschaduw Mystere is hier verkrijgbaar voor €6,25.

You Might Also Like

4 reacties

  1. Ik vind het kleurtje echt prachtig, alleen jammer dat het een grijzige kleur krijgt wanneer je het zachtjes uitveegt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleur! Alleen wel gek dat de kleur zo anders wordt als je hem vervaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello gorgeous! I have nominated you for Leibsters award. Just follow this link http://mylastdinnercostmemylover.blogspot.com/2015/02/liebster-award.html to see what to do next.

    Nasja xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleur! Dit kan je overal bij gebruiken ongeacht waar je naartoe zult gaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow