Montagne Jeunesse Strawberry Souffle

zaterdag, februari 07, 2015


De maskers van Montagne Jeunesse bevallen mij altijd. Ze zitten verpakt in een leuke verpakking en zijn daarnaast ook erg fijn. Vandaag een review van dit aardbeienmaskertje.



De geur is echt geweldig. Niet een chemische aardbeiengeur, maar wat natuurlijker.



Mijn huid zag er goed uit, maar ik vond dat het na 1 maand wel tijd was voor een maskertje. Ik heb het opgebracht en er zitten scrubdeeltjes in! Erg fijn, zo kun je gelijk ook je huid scrubben. Mijn huid na het masker was wat roder maar ook wat meer gevoed. Ik heb het 20 minuten op mijn huid laten opdrogen en toen werd het ook een super droog maskertje. Ik vind de scrubdeeltjes erg fijn en het masker in het algemeen. Wat ik wel raar vind, is dat op de verpakking het masker rood is zonder scrub, maar in het echt het niet normaal wit is en het scrubdeeltjes bevat.

Kortom, fijn masker! Helaas ben ik nog steeds ziek, dus ik probeer het meeste eruit te halen wat lukt. Fijne zaterdag!
Montagne Jeunesse Strawberry Souffle is verkrijgbaar bij diverse drogisten voor €0,89
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet.

You Might Also Like

5 reacties

  1. De afbeelding op de verpakking komt bijna nooit overeen met wat je in het echt hebt, no worries dus! Lijkt me een fijn masker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk blog heb je! En zo'n leuke header! Ik heb je wel is op school rond zien lopen. Echt een ontzettend leuk blog en het maskertje zou ik zeker willen proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk blog heb je! En zo'n leuke header! Ik heb je wel is op school rond zien lopen. Echt een ontzettend leuk blog en het maskertje zou ik zeker willen proberen!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow