Motivatie Maandag: Wat te doen als je een blogdip hebt?

maandag, februari 23, 2015



Bijna elke blogger heeft er mee te maken gehad, hoe creatief je ook mag wezen. Een blogdip. Vandaag ga ik jou wat tips geven om nog steeds artikelen te publiceren, zelfs met een blogdip.


Goed, een blogdip hebben als blogger is eigenlijk gewoon heel normaal. Bij een blogdip heb je vaak geen inspiratie meer voor artikel en/of geen zin om het te tikken. Mijn tips:

- Plan je artikelen voor weken vooruit.
Oké, voor weken is een beetje overdreven, maar plan je artikelen voor een paar dagen in. Het helpt wanneer je dat in een energieke bui doet, want dan wil je meer artikelen maken en nog meer.

- Maak YouTube video's.
Het editten is dan soms nog een beetje lastig, vooral als je een beginnende YouTuber bent, maar het beloont wel. Voor een dag hoef je even niet een heel uitgebreid artikel te maken.

- PLOGS!
Plogs zijn net als vlogs, maar waar bij vlogs videomateriaal wordt opgenomen, wordt er bij plogs fotomateriaal gemaakt. Het is heel leuk om te ploggen en je kunt ook nog eens als de beste vertellen wat er gebeurd is.

- Een artikel erover maken.
Wees eerlijk en zeg dat je in een blogdip zit. Je lezers zullen het vast begrijpen en ook duurt het niet zo lang om dit artikel te typen.

- Huur een gastblogger in
Eindelijk mag je zusje ook aan je blog werken..

Ik hoop dat je hier wat aan gehad hebt! Over welk onderwerp moet mijn volgende Motivatie Maandag gaan?


You Might Also Like

4 reacties

  1. Paar weken geleden had ik een blogdip en toen heb ik dat gewoon eerlijk toegegeven. Nu ben ik weer volop bezig en het doet mij goed om te zien dat mijn volgers er nog zijn. Eerlijkheid duurt het langs:) verder zitten er nog meer goede tips tussen. Xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enkele weken geleden had ik een blogdip, ook omdat het privé niet zo goed ging. Maar nu ben ik er weer helemaal bovenop! Erg fijne tips Nikita! Dat van die gastblogger, die onthoudt ik zeker!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow