Syoss In-Depth Care Oil-Conditioner

vrijdag, februari 20, 2015


Conditioner, ben ik de enigste die het later opmaakt dan shampoo? Vast niet. Ik heb daarom nog halflege conditionerflesjes in mijn badkamer staan, maar toch koop ik nog een nieuwe conditioner. Dit keer een conditioner van een merk dat voor kort onbekend voor mij was, Syoss.





De beloftes zien er erg goed uit.Het moet stug en onhandelbaar haar glad maken voor een verbeterde doorkambaarheid. Ook is het verrijkt met voedende olie! De geur is heerlijk. Het ruikt naar voedende crème, een geur die ik altijd wel lekker vind.


Het is een dikke stof. Ik snap wel dat Syoss een duurder merk is. Het verzorgt de punten van mijn haren heel erg goed en verzwaart mijn haren ook niet. Daarnaast laat het een subtiel geurtje achter op de punten van mijn haren. Syoss is dan duurder dan de gemiddelde haarmerken, maar het is het dubbel en dwars waard. Daarnaast zit er ook nog 500 ml in de verpakking, wat echt heel veel is.

Ken jij Syoss al?
De Syoss In-Depth Care Oil-Conditioner is verkrijgbaar bij diverse drogisten voor ong. €9,-.

You Might Also Like

1 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow