Alien Thierry Mugler (Sample)

dinsdag, maart 24, 2015


Van iemand uit een FaceBook groep (zelfde als de swap van ohfashion.nl) kreeg ik een gratis Alien van Thierry Mugler sample toegestuurd. Vandaag een review van het inmiddels bekende parfummetje.




Omygod, zo pretty. Naast de sample zit er een foto van het fullsize product. Het fullsize product vind ik wel wat mooier, zo helder mooi paars.

Ingrediënten:
ALCOHOL, PARFUM, PROPLYNE GLYCOL, BENZYL SALICYLATE, ETHYLHEXYL, METHOXYCINNAMATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, GLYCERIN, AQUA, BHT, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, COUMARIN, GERANIOL, ALPHA-ISOMETHYLIONONE, CITROENELLOL, BENZYL ALCOHOL, BENZYL BENZOATE, CITRAL.


De geur is erg apart. Het is zoet en vrouwelijk, maar heeft ook een paar kruidige noten erin verwerkt. Ook kan ik de noten van vanille erin terug vinden. Daarnaast is het ook een frisse geur. Kunnen jullie het al merken dat ik het moeilijk vind om deze geur te omschrijven? Het is een geur die niet iedereen fantastisch lekker vind.

Omschrijving:
Alien (2005) bevindt zich in een wereld tussen fantasie en realiteit. Belangrijkste ingrediënten: Mandarijn, witte bloemen, jasmijn en witte amber. Thiery Mugler creëerde hiermee een duizelingwekkend en raadselachtig parfum.

Heb jij een parfum van Thierry Mugler?

You Might Also Like

1 reacties

  1. Je vind deze lekker of heel erg vies, haha. Ik werk bij Ici Paris, en wanneer ik hem mensen laat ruiken kunnen zij ook niet goed vertellen wat ze nou precies ruiken. Ik weet wel dat ik er heel lang aan moest wennen, maar ik kan hem nu wel waarderen. Zacht, wel zoet en kruidig. Heel bijzonder en zeker sexy!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow