Incoco Nail Polish Applique

woensdag, maart 11, 2015


Van Allesvanjeuiterlijk.nl kreeg ik afgelopen week een heel leuk pakketje binnen. Namelijk een pakketje boordevol met nagelproducten. Ik heb snel foto's zitten maken en vandaag heb ik dan de review van deze producten. Kijk je mee?



Als eerst vond ik twee producten. Dit zijn twee producten die de nagellakstrips bevatten. Incoco is een merk wat het nagellakken makkelijker maakt. Het zijn strips die je op je nagel plakt en dan heb je nagellak op je nagels. De strips zijn een base-coat, lak en top-coat in een.

Ik kies voor de roze variant om te reviewen.

Wat Allesvoorjeuiterlijk over dit product zegt:
❝ Kun jij je nagels niet zo strak lakken of heb je weinig tijd en geduld om te wachten tot je              nagellak ein-de-lijk droog is? Incoco heeft dé oplossing! Met de kant-en-klare Incoco Nail Polish strips heb je vanaf nu altijd perfect gelakte nagels in schitterende kleuren of met leuke designs.       Dus nooit meer geknoei met vloeibare nagellak, lelijke strepen of beschadigingen in je nog natte nagellak! 



Hele mooie beloftes!


Er zat naast de twee setjes ook een vijl bij. Super handig en ik vind het er heel leuk uit zien, met die nep diamantjes.


Ook zat er een handleiding bij, echt heel handig! Ik ben soms namelijk een kluns.



Dit zat er in het pakje van de roze Nail Polish Applique. Een vijl, bokkenpootje, de nagelstrips zelf en een handleiding.


Zo, de eerste nagelstrip zit erop.


En ik heb het gevijld + geknipt. Ziet er nog goed uit.












Ai, hier ging toch iets mis! Goed, ik was er wat langer mee bezig dan normaal nagellakken, maar het was zo ontzettend leuk. Voor het eerst in mijn leven heb ik plezier met nagels lakken. Het was dan niet zo goed gelukt, maar ik weet zeker dat als je vaker dit product gebruikt, je er veel beter in gaat worden.

Ken jij de Incoco Nail Polish Applique?
Je kunt de producten hier kopen.
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Ik heb het ook ontvangen, maar ik heb lange nagels en ook vrij rond dus het plakte niet goed helaas...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook eens zoiets gebruikt en het is inderdaad erg handig, alleen jammer dat je heel snel 'kreukels' krijgt of dat ie snel loslaat, en dat het er dan nep uit ziet!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow