Me and my makeup TAG

zondag, maart 29, 2015


Ik ben weer terug! Sorry dat jullie zo lang moesten wachten op een nieuw artikel, maar het kwam voor mij niet erg goed uit. Vandaag ben ik terug met een tag, namelijk de me and my makeup tag.



check out my acc ╳ majestxc

Welke foundation gebruik je?
Ik gebruik eigenlijk geen foundation, want ik heb geen last van puistjes en oneffenheden.

Welke concealer gebruik je?
De Stay All Day 16h Concealer van Essence in 10 Natural Beige. Eerst gebruikte ik hem elke dag, maar ik kies tegenwoordig toch sneller voor een look zonder make-up, haha.

Wat voor ondertoon heb je?
Een koele ondertoon.



Wat vind je van nepwimpers?
Ik gebruik het zelf niet, maar ik heb er geen problemen mee als je het gebruikt.

Wist je dat je mascara na 3 maanden moet weggooien?
Tuurlijk!

Welke mascara gebruik je?
Ik weet de naam niet meer, maar een mascara van Essence.

@klaoudyna  | via Tumblr

Sephora of Mac?
MAC for sure!

Heb je een Mac Procard?
Nee.

Welke make-up tools gebruik je in je dagelijke make-up routine?
Kwasten, heel veel kwasten.

Lovisaa ~

Gebruik je een primer voor je oogleden?
Nee, maar ik wil het wel kopen en daarna gebruiken.

Wat is je favoriete oogschaduw?
Mijn oogschaduwpalette van Dior. Alleen maar liefde.

Gebruik je een liquid eyeliner of potlood?
Mijn Jumbo Potlood van Essence van de Cookies and Cream gebruik ik nu erg vaak, dus ik denk het laatste.

Everything ♥Hoevaak prik je met een potlood in je oog?
Nooit, eigenlijk haha.


Wat vind je van losse oogschaduw?
Een beetje onhandig, maar nog steeds erg mooi.

Gebruik je minerale make-up?
Jazekers!

♡ | via Tumblr

Wat is je favoriete lipstick?
Ik heb geen favoriete, draag elke lipstick uit mijn collectie met liefde.


Wat is je favoriete blush?
Een E.L.F Baked Blush in Peachy Cheeky.

Hou je van drugstore make-up?
Zeker! Ik houd wel van luxe, maar drugstore is echt niet zo slecht.

♣♥♣Heb je er ooit aan gedacht om make-up lessen te volgen?
Nou jawel, maar ik denk dat dit een idee is voor de toekomst wellicht. :)

Noem een make-up misdaad die je haat?
Slapen met make-up!

Neutrale make-up of kleurrijke make-up?
Vroeger (Lees: een week geleden) zou ik voor neutrale make-up gekozen hebben, nu kies ik voor kleurrijke make-up. Hoera voor de lente!

StarbucksWelke beroemdheid heeft altijd mooie make-up?
Kim K! Ja, ja, die vrouw die bekend staat om haar curves. Haar make-up is altijd zo flawless.

Als je uit huis moest gaan met maar 1 make-up product, wat zou dat dan zijn?
Eos Lipbalm, for sure!

Kan je het huis uit zonder make-up?
Tuurlijk, why not?

make up

Vind je jezelf er goed uit zien zonder make-up?
Ik ben blij met mezelf en hoe ik ben.

Wat is je favoriete make-up merk?
Dior qua luxe, Essence qua budget.

Wat vind je van make-up?
Ik heb een blog die over beauty gaat, dus het antwoord is wel duidelijk.

Ken jij deze leuke tag al? Neem hem gerust over.

You Might Also Like

3 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow