Motivatie Maandag: Haatreacties krijgen

maandag, maart 09, 2015

Follow me on Instagram: @fashionnfacts ❤️

Oké, haatreacties krijgen is nooit leuk. Wat kun je er het beste tegen doen en wat willen die 'haters' eigenlijk?
Untitled | via Tumblr

Haters zijn eigenlijk gewoon jaloerse mensen. Ze zijn jaloers omdat bijv. jouw blog goed loopt of omdat je een leuke kledingstijl hebt. Ze zullen altijd een manier vinden om jouw omlaag proberen te halen.

Je kunt beter niet de comment verwijderen. Haters denken dat ze dan gelijk hebben en gaan dan meer haatreacties plaatsen. Je kunt beter er op reageren. Wat ik vaak doe is vragen wat hun probleem is. Vaak zijn het gewoon mensen die stoer doen achter de computer, maar in het echt niks durven. Ach ja, zo zijn mensen nou eenmaal.

Wat doe jij tegen haters?

You Might Also Like

4 reacties

  1. Ow, wat vervelend dat je al eens haatreacties hebt gekregen. Inderdaad helemaal niet fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend dat je haatreacties gekregen hebt.. Hopelijk krijg je die niet zo snel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vervelend dat je haatreacties hebt gekregen! Heel vervelend. Wel goed dat je inmiddels weet hoe je er mee om moet gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb nog nooit haatreacties gekregen, maar het lijkt me erg vervelend! Goed dat je je er niks van aantrekt!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow