Otterbox Symmetry Back Cover iPhone 5C - Blauw

woensdag, maart 04, 2015


Van GSMpunt.nl ontving ik een heel mooi hoesje van de merk Otterbox. Vandaag deel ik mijn ervaringen met dit hoesje.



Otterbox is een Amerikaans merk en een merk die ik nog niet kende. Het was dus echt leuk om met dit mooie merk kennis te mogen nemen.

GSMpunt verkoopt ook hoesjes voor andere merken, bijv. Samsung Galaxy s6 en HTC One M9. Keuze genoeg dus, want GSMpunt bied een ruim assortiment aan.


Ik vind het hoesje echt geweldig. Het is heel stevig en beschermt de mobiel erg goed. Ook de kleur valt in de smaak, het is namelijk een blauwe hoes. Begrijp me niet verkeerd, ik ben meer van de roze, maar deze kleur vind ik ook super leuk!


De buitenkant is al geweldig, maar de binnenkant ziet er ook erg modieus uit. Er zitten allemaal driehoekjes en het logo erin gegraveerd. Zo mooi! De binnenkant zorgt trouwens voor geen krasjes, pluspunten dus.

Ben jij al bekend met het merk Otterbox?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet.
De Otterbox Symmetry Back Cover iPhone 5C - Blauw kost €34,95. Otterbox Hoesjes

You Might Also Like

1 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow