88 Warm Palette

zaterdag, april 25, 2015


Van Schoonheidswinkel.nl kreeg ik een 88 palette toegestuurd in de kleur 'warm'. Dit palette bevat dus allemaal kleuren die warm zijn! Perfect voor elk seizoen. Schoonheidswinkel.nl heeft naast dit prachtige palette, een groot assortiment aan diverse make-up. Kijk je mee naar dit prachtige palette?



Het zit verpakt in een zwarte doos en ik vind het er als verpakking, erg mooi uitzien. Aan de achterkant zit de ingrediëntenlijst. Ik zie dat er parabenen in zitten, dus als je die vermijd, die zitten hier in. Verder heb ik er geen problemen mee.


Hier zie je alle kleuren goed. Wat een plaatje, hé? Ik zie al veel mooie kleuren hier tussen!








De swatches v.l.n.r! De kleuren zijn heel goed gepigmenteerd en de kleuren zijn ook super. Voor elk seizoen bruikbaar. Uiteraard heb ik looks met dit palette gemaakt. Een ochtendlook, middaglook en avondlook. Zo geef ik je hopelijk inspiratie welke looks je met dit palette kunt maken.




Ik begin, net zoals een dag begint, met de ochtendlook. Ik heb hier een subtiele ooglook voor gemaakt met een beetje bruin in mijn arcadeboog. Daarnaast deed ik een EOS lipbalm op en gaan met die banaan!



Mijn middaglook is even wat heftiger. Ik koos voor een koraalrode lipstick uit de kerstcollectie van Essence plus nog een blush van ELF Cosmetics en bracht die ook iets feller aan, maar nog steeds wel zo dat het subtiel blijft. Met een ooglook waar in mijn buitenste ooghoek een taupe kleur is en in mijn arcadeboog een bruine kleur te vinden is.



Voor mijn avondlook heb ik iets de look meer heftiger gemaakt. Ik koos namelijk voor een blauwe look, zo blauw als de lucht in de nacht. Daarnaast koos ik een shimmery blush, bronzer en een lipglossje van Deborah Milano.

Wat vind jij van dit palette?
Je kunt het 88 Warm Palette o.a hier kopen.
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet.



You Might Also Like

3 reacties

  1. Wat een handig palette! Zeker ook fijn denk ik als je verder nog niet veel paletten hebt, want je hebt hier meteen heel veel kleuren inzitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig palette! Heel veel mooie kleurtjes, en mooie looks meid!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow