Engeland Shoplog

maandag, april 20, 2015


Ik heb aardig goed geshopt while I was in England. Mijn saldo had ik er al goed door heen gejaagd, dus besloot ik een artikel te schrijven over wat ik voor leuks in Engeland tegen ben gekomen + geshopt heb!




Ik ben langs vele shops geweest en ik heb zelfs de Bean Boozled gezien! Alleen moest ik weer bij die shop 5 euro, excuse me 5 pounds, betalen om te kunnen pinnen. Terwijl ik minder had. Anders had ik die zeker mee genomen. Nee, beter gezegd: Dan had ik véééél meer dingen meegenomen.


Wreck This Journal: Ik was bij de Waterstones met twee vriendinnen en ik moet iets bekennen: ze hebben daar echt leuke boeken! Nou ja, ik ben ook een boekenwurm dus voor mij is elke plaats met boeken de hemel. Daar kocht ik deze Wreck This Journal en het leukst is dat hij in het Engels is! Ik heb al een paar opdrachten voltooid. Ik betaalde hier 9 pond voor, veel goedkoper dan in Nederland.

TBS Smoky Poppy Scrub: Toen ik in Brighton was, ging ik naar TBS en vroeg ik daar om een sample van de Smokey Poppy scrub. Hun verpakkingen van de samples in Brighton zijn zo leuk. <3

TBS Aardbei Bodybutter: Toen ik naar London ging, vroeg ik daar om een aardbei bodybutter. Hier hebben ze wat minder leuke verpakkingen, maar in the end gaat het allemaal om het product zelf, toch?


Yeah, ik heb Lush gescoord toen ik in Brighton was! In Covent Garden is de Lush helaas weg gegaan, dus was ik blij dat ik mijn slag kon slaan in Brighton

The Comforter: Deze onwijs grote bath bomb koos ik als eerste. Het ruikt heerlijk naar zoete snoep of ergens in die richting. Voor deze badboy heb ik 4,75 pond voor betaalt. Vele male goedkoper dan in Nederland.

Tea Tree Toner Tab: Hier heb ik er twee van, een voor mijn beste vriendin Veerle en een voor mijn moeder. Veerle krijgt de Tea Tree Toner Tab trouwens op haar verjaardag samen met andere hopelijk leuke cadeautjes.

Wat vind jij van deze shoplog?

You Might Also Like

4 reacties

  1. Leuke shoplog! Ik heb toevallig dit weekend ook lekker geshopt bij Lush :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hoop leuke en fijne spulletjes heb je gekocht! <3 uh, 5 pond betalen om te mogen pinnen.. das wel heel veel.. :-o

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke items heb je gescoord! xo

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow