Essence Kajal Pencil 01 Black

vrijdag, april 24, 2015


Dit is al de tweede Kajal Pencil die ik van Essence heb aangeschaft, de vorige was zo klein dat er eigenlijk geen review over geschreven kon worden. Ook deze had ik een paar keer gebruikt tot ik me weer herinnerde aan het feit dat ik hier nog een review over wilde schrijven. Hier dus mijn (gebruikte!) Kajal Pencil van Essence review in de kleur 01 Black.





Ik heb het al gebruikt zoals je ziet. Het hoort scherp te zijn, maar dat even ter zijde.


Zo ziet de swatch eruit. Het kan gemakkelijk een dikke of dunne streep aan en ook een patroon, kan het erg goed.


 Oeps, een klein foutje! Ik zie pas nu dat het niet even recht is, maar ik vond het effect zo veel mooier. Met make-up spelen moet kunnen toch? Het ziet er goed uit en is mooi intens zwart met veel pigmentatie.


Zo ziet het product eruit als je het full face hebt. Het ziet er goed uit, al zeg ik het zelf! Ik heb gekozen voor een wat fellere lipkleur, omdat mijn ooggedeelte erg basic was. Ik had alleen de Kajal Pencil gebruikt. Daarna kwam er ook een blush te pas die ik zachtjes af getikt heb. Een rustige en basic look.

Wat vindt jij van deze Kajal Pencil?

You Might Also Like

3 reacties

  1. Je look ziet er erg mooi uit :) Lijkt me een fijn product!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind zo'n potlood alleen handig voor onder mn oog, boven mn oog lukt het me alleen met een echte vloeibare eyeliner!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow