Essence #Secret Party

woensdag, april 01, 2015

Secret Party Esssence


Essence komt weer met een collectie waar ik heel blij van wordt. Het gaat namelijk over de zomer! Mijn favoriete seizoen na lente, want in de lente ben ik jarig en het is echt cliche om je geboorteseizoen als favoriete seizoen te kiezen. Ik dwaal af, met trots presenteer ik jullie de Essence #Secret Party.



Essence Secret Party
Essence #Secret Party Blush - €2,99

Ik begin gelijk met voor mij een topper. Namelijk deze prachtige blush. De blush zal in de zomer veel huidjes goed staan en ik denk ook de mijne. Roze is trouwens mijn favoriete kleur! Kun je al merken dat ik deze blush graag wil? Verkrijgbaar in Pink Up Your Life.

Essence Secret Party1

Essence #Secret Party Bronzing Powder - €3,59

Een bronzer en dit komt voor mij erg goed uit, mijn bronzer is sinds een week een minerale bronzer geworden, haha. Daarmee bedoel ik dat het in allemaal kleine stukjes zit, erg onhandig! Ik vind de slippers trouwens echt super schattig. Verkrijgbaar in Glow Of My Life.

Essence Secret Party7
Essence #Secret Pary Eyeshadow - €1,89

Twee erg mooie oogschaduw's komen ook in deze collectie voor. Hoe zal het ook anders? Als eerst een mooie bruine oogschaduw waar je goed een schaduw mee kunt maken in je ooglook en een minty kleur, perfect voor bij naar het strand. Verkrijgbaar in Glow Of My Life en Swimming Pool To Go.

Essence Secret Party8
Essence #Secret Party XXXL Shine Lipgloss - €2,39

Een roze, sparkly lipgloss komt samen met een peachkleur jouw kant af, tijd voor een feestje! Wat een mooie lipglosses, alleen weet ik niet zo snel of ik ze ga aanschaffen. Verkrijgbaar in Twinkle, Twinkle! en Cute Pink.

Essence Secret Party5
Essence #Secret Party Body Spray - €2,99

Over dit product ben ik denk ik wel het meest benieuwd over. Dit is namelijk een body spray, nu verwacht ik niet dat het net zo goed is als eentje van VS, maar hopen mag altijd toch?


Essence Secret Party6

Essence #Secret Party Nail Polish - €1,89

Ik weet echt niet welke ik moet aanschaffen, ze zijn allemaal zo mooi! Ik heb het over de nieuwe nagellakjes. Ze hebben vrolijke zomerkleurtje, echt perfect. Verkrijgbaar in Swimming Pool To Go, Too Pool For School, Pink Up Your Life en Keep Calm And Party On.

Essence Secret Party4
Essence #Secret Party Kabuki Brush - 4,59

Hier word ik nou dan net niet warm of koud van.. Begrijp me niet verkeerd, ik hou van kwasten, maar dit vind ik niet echt iets waarvan ik denk; "Ik wil het!". Een leuke toevoeging, alleen heeft heel half Nederland het al.

Essence Secret Party3
Essence #Secret Party Drink Markers - 1,99

Dit is echt iets waarvan ik denk dat niemand het kopen zal. Misschien ga ik er een gok aan wagen, maar het is niet iets wat je echt graag wilt, vind ik.

Essence Secret Party2
Essence #Secret Party Cosmetic Bag - €2,59

Aaah, echt leuk! Jammer genoeg heb ik al een toilettas, maar misschien, misschien..

secretparty_composing_final2

Ik vind het een erg leuke collectie! Van sommige producten word ik er niet zo snel warm of koud van, maar ik blijf het leuk vinden. Essence flikt het 'm weer, zeg.

Wat vind jij van de #Secret Party Collectie?


You Might Also Like

1 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow