KaartWereld.nl

donderdag, april 23, 2015


KaartWereld.nl is een webshop met een groot assortiment aan kaarten. Van hun mocht ik in de webshop aan 20 euro shoppen en dat heb ik ook gedaan! Vandaag vertel ik hoe de kaarten mij bevallen en de webshop in het algemeen.






Hier kun je de kaart vinden

Ik begin met een kaart plus cadeau. Zoals je al wel kunt merken, heb ik dit gekozen voor mijn moeder. Dit is een heel leuk geschenk voor bijv. op Moederdag of heel spontaan. Ik heb gekozen voor dat laatste.

Bij KaartWereld.nl kun je heel origineel ook een cadeau er bij kiezen. Zo heb je keuze uit ballons of zoals ik koos, Merci Chocolade. Met chocolade doe je het altijd goed, toch? In de kaart kun je via de website er ook iets leuks in zetten, maar dit kun je natuurlijk ook doen met pen. De kwaliteit van de letters zijn erg goed scherp en ook de sticker/foto is scherp en helder.

Daarnaast vind ik de voorkant erg leuk. Er staat "Voor de liefste Moeder" op bedrukt en ja, moeder met een hoofdletter! Dat heeft ze wel verdient. De voorkant is vrolijk, vol met bloemetjes en zorgt ervoor dat degene er heel blij mee is. 



Daarnaast heb ik ook gekozen voor een snoepkaart. Ik vond dit idee zo ontzettend tof, dus moest ik het aan jullie even laten zien! Ik heb dit keer gekozen voor een rijbewijskaart. In het begin wist ik niet wat een snoepkaart inhield, maar toen ik naar alle kaarten keek, werd het me wel duidelijk: kaarten waar in een plastic bobbel snoep zit! Een super leuk cadeau naast een 'normale' kaart. Bij deze kaart zaten 4 autodrop-snoepjes, erg toepasselijk.

Wat vind jij van deze kaarten?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet.


You Might Also Like

3 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow