Kokosolie Amanprana

donderdag, april 02, 2015


Kokosolie, ik had er van gehoord, maar het ooit geprobeerd? Nee, dat (helaas) niet. Ik kreeg een aantal weken geleden de kans om de kokosolie van Amanprana te proberen.



Op de dop van de kokosolie staat er: "48 uur verser dan vers garantie voor lekkerste smaak en beste kwaliteit". Fijn!


Op de achterkant staat er nog hoe je het moet gebruiken. Zo kun je het gebruiken voor huid, haar en massage, maar ook voor op brood, braden, wokken, bakken en frituren. Kokosolie is vloeibaar vanaf 20-30 C.


De geur is echt goddelijk. Het ruikt naar (logisch!) kokos, ik vind dat een onwijs lekkere geur. Het is een dikke substantie en in eerste instantie dacht ik echt van hoe moet dit olie worden. Ik had nog geen idee dat dit vloeibaar zou worden bij 20-30 graden.



Hier heb ik het tot een olie gemaakt. Het smaakt zelfs lekkerder dan zonnebloemolie en ik had ook ergens gelezen dat dit zelfs beter is. Ik raad dit je echt aan!

Ken jij de kokosolie van Amanprana al?
Je kunt de kokosolie hier kopen.
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Ik gebruik echt heel veel kokosolie, bakken in de oven, bakken in de pan heerlijk en veel gezonder als boter!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow