Opgemaakt Maart

zaterdag, april 04, 2015


Ik ben echt heel erg blij dat maart voorbij is en april mij weer tegemoet komt. Ik ga namelijk naar Engeland en dáár heb ik echt zo veel zin in. Natuurlijk komt daar een shoplog van online, maar als eerst; de opgemaakte producten van maart.




Palmolive Oriental Beauty Douchegel: Dit product heb ik voor mijn blog gekregen én wat is deze toch onwijs lekker! Het is weliswaar een erg warme geur, maar ik zou 'm zo in de zomer gebruiken.

Balea Kersen Shampoo: Eindelijk heb ik deze shampoo opgemaakt, al vond ik het een fijn product. Het was een heerlijk shampootje die daarnaast, ook budget was.

iWear Lenzenvloeistof: Elke maand (bijna) maak ik wel een lenzenvloeistof op. Dit was een kleintje en hier heb ik zo'n anderhalve week mee gedaan, denk ik. Ik ben er niet heel zuinig mee zo blijkt, haha.



Ziaja Haarmasker: Ik krijg binnenkort weer een haarmasker van Ziaja toegestuurd, maar dit haarmasker vond ik ook erg fijn. Rook heerlijk en maakte mijn haar daarnaast zacht en glanzend.

Palmolive Extra Voedend Conditioner: Er staat dan wel crèmespoeling op de verpakking, maar simpel gezegd: conditioner. Was prima en deed zijn werk zoals het het hoort te doen.

Pure Elements Dagcreme + Nachtcreme: Pff, ik vind het haast jammer dat ik deze producten heb opgemaakt! Ze maakten mijn huid mooi glanzend, maar niet een ik-heb-een-vet-gezicht-glanzend. Ik heb het niet erg vaak gebruikt, meer mijn moeder. Ook zij is hierover te spreken.


Nivea Oogmake-up Reinigingslotion: Dit was een prima remover. Ik hield vaak met deze remover mijn hele gezichtsmake-up af. Ben ik de enige?

Palmolive Anti-Klit Conditioner: Nog een conditioner van Palmolive, ook erg prima in gebruik. Ik vond haar zusje qua geur, wel fijner en lekkerder.

Japanese Cherry Blossom Douchegel: Weer een douchegel. Deze maand heb ik echt veel doucheproducten, poeh.

Wat heb jij opgemaakt?

You Might Also Like

1 reacties

  1. Wow, wat heb je veel producten opgemaakt! Ik kan echt maanden doen over producten in mijn eentje hihi.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow