Tag - 15 dingen die niemand vraagt

donderdag, april 09, 2015


                                                                  (Bron)

Yay, een tag! Dit keer, "15 dingen die niemand vraagt". In deze tag komen, logisch, 15 vragen die je eigenlijk nooit gesteld werden.



1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Dicht, op de een of andere manier voel ik me daar net wat veiliger bij.

2. Neem je mini-flesjes shampoo enzo mee uit hotels?
Eerlijk is eerlijk, ja. Soms als mijn shampoo op is, gebruik ik gewoon zo'n mini-flesje en dan kan ik er mee vooruit. Super handig!

3. Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?
Ik zou niet weten waarom en wat je er dan verder mee moet doen. Daarbij vind ik het zielig voor de mensen die niet in mijn stad wonen en de weg moeten vinden. Ik denk meer aan andere mensen dan aan mezelf, haha.

✌❤️ | via Tumblr

4. Gebruik je to-do lijstjes?
Als blogger gebruik ik het echt dagelijks. Wanneer artikelen online moeten, ik artikelen moet schrijven en ga zo maar verder.

5. Heb je sproeten?
In de zomer wel. Het zijn dan niet van die merkbare, donkerbruine sproeten, maar meer lichtbruine sproetjes. Ik vind ze trouwens wel leuk!

6. Heb je ooit in de bosjes geplast?
Vroeger, toen ik heel klein was, wel.

Photo

7. Hoe groot is je bed?
Ik had echt een moment bij deze vraag van, "waarom deze vraag?". Toen realiseerde ik me dat het een tag was die niemand vraagt! Uh, mijn bed is een eenpersoonsbed, dus niet erg breed. Gelukkig wel in de lengte.

8. Ben je lui?
Ja en nee. Ik kan wel bankhangen en heel chill de dag doorkomen, maar ik kan ook als een gek productief zijn en 10 artikelen vooruit schrijven. Ik heb alleen dat eerste wat vaker.

9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Nou, mijn shirt die de hele tijd verkeerd vouwt denk ik.

tumblr_mrhhvna8dr1rkbq48o1_500_by_thewayilie-d6krjf1.jpg (500×385)

10. Kauw je op pennen en potloden?
Toen ik op de basisschool zat, soms. Nu niet meer, want ik vind het zelf niet erg fris.

11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Nou, ik wou wel als ik moet bekennen, maar ik ging nooit. Jammer, ik denk dat het toch wat leuke ervaringen met zich mee zou brengen.

12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Tuurlijk! Ik bedoel, elke volwassene en elk kind kijkt het toch? Oké, niet elke, maar bijna iedereen wel toch?

Tumblr

13. Tel je de treden als je de trap op loopt?
Soms, maar dan heb ik het ook echt over soms. Een keer per halfjaar of zo.

14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Yes, shame on me.

15. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken? 
Wacht, wat!?


Kennen jullie deze tag al?


You Might Also Like

1 reacties

  1. Wat een leuke tag. Super leuk om te lezen! Ik heb ook alleen in de zomer sproetjes hihi!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow