The Body Shop Smoky Poppy Seed Scrub

dinsdag, april 21, 2015


In een The Body Shop winkel in Brighton vroeg ik een sample aan van de scrub van de Smoky Poppy - lijn. Ik wou het namelijk erg graag proberen en was daarom ook erg nieuwsgierig. Veel mensen zeiden dat de geur niet lekker was of dat het een geur was waar je aan moest wennen. Vandaag mijn ervaring met dit product. Ben ik het eens met de mensen of is het een heerlijke geur?




In het origineel is het een pot met een flinke inhoud, namelijk 200 ml. Deze scrub is verrijkt met klaprooszaadjes. Het logo van deze lijn is namelijk ook een rode klaproos.  


Zo zie je de klaprooszaadjes beter. De geur is moeilijk te omschrijven, maar het is wel een rokersgeur. En dan niet op de sigarettenmanier! Het is lekker bijzonder en mysterieus, en ik heb een gevoel alsof ik in India ben beland. Het is trouwens een sterke geur, ik ruik de geur al uit het potje komen. Dit is typisch zo'n you love it or you hate it - geurtje. Typical.



Zo ziet de scrub er in zijn werking eruit. Het is een grondige scrub en heeft ook een olie in zich zitten. Na het scrubben voelt mijn huid prettiger en meer gehydrateerd aan. Maar het ziet er wel een ietsiepietsie klein beetje vettig uit. Komt vast door de oliën die erin zitten.

Wat vind jij van de geur? Too much of precies goed?     
The Body Shop Smoky Poppy Seed Scrub is verkrijgbaar bij de winkels van The Body Shop voor €15. (200 ml)


You Might Also Like

2 reacties

  1. Ik vind de geur zelf echt te aanwezig. Niet mijn ding. De scrub opzich ziet er wel heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow