Tip: Samples aanvragen

woensdag, april 08, 2015


Ok, I need to admit it. Ik ben sample (ook nog shop-) verslaafd en niet zo heel weinig ook. Vandaag daarom toepasselijk mijn sampletips.




Tip 1: Douglas waardebonnen
Als je jezelf abonneert op de nieuwsbrief van Douglas, krijg je minstens een keer per week een waardebon mee in je mail. Die kun je uitprinten of via je mobiel laten zien bij een Douglas verkooppunt bij jou in de buurt. Je krijgt dan een sample van bijv. Lancome, Chanel of een ander goed merk.

Tip 2: Struin af op die gratis-site's!
Jep, die gratis-site's zijn nog ergens goed voor. Ik kijk er nu maar 1x per maand op, omdat ik vaak alle informatie al weet, maar ook omdat ik al vaak opgelicht ben. Dan gaf ik mijn adres en heb ik niks meer gekregen.. Beetje jammer.


Tip 3; Nee heb je, ja kun je krijgen!
Vraag in bijv. een parfumerie, een sample omdat je nog goed wil nadenken over de geur. Dan heb jij je sample en zijn die verkopers blij door de reclame.

Zal ik zulke tips vaker doen?

You Might Also Like

3 reacties

  1. Ik ben eigenlijk iemand die niet makkelijk samples gebruik, haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vraag nooit samples maar in een parfumerie, test ik 2 geuren die ik lekker vind en dan koop ik er een van en krijg je meestal een sample van de andere geur die je geroken hebt! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben niet zo iemand die dat 'durft' te vragen haha

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow