Favorieten van April

woensdag, mei 06, 2015


Tijdens de maand april zijn er een aantal kleine dingen favoriet geworden. Zoals elke maand laat ik mijn favorieten van die maand zien.



Een deo! Deze heb ik heel veel gebruikt de laatste maand en vond ik ook erg lekker ruiken. Het is een frisse geur.
Als tweede een blush. Deze komt uit Rusland en was van mijn oma voordat ze overleed. Daarom is het mij extra dierbaar.
Ook iets uit Rusland: deze lipbutter. Deze kreeg ik 2 jaar geleden, maar gebruik ik nu intensief.


Toen ik in Engeland was, kocht ik een The Comforter Bubble Bar. Deze vind ik zelf erg fijn en schuimt erg goed.
De 88 warm palette van Schoonheidswinkel.nl. Deze bevat zulke mooie kleuren en is erg veelzijdig!
Een parfum, mijn favoriete gedeelte lijkt wel. My Burberry van Burberry. Een lekker geurtje.

Wat zijn jouw favorieten?

You Might Also Like

4 reacties

  1. Dat palette ziet er prachtig uit! Hele mooie kleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die deo heb ik ook, hij is echt superfijn! Dat palette heeft echt prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie favorieten! De blush ziet er erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow