H&M Nail Polish Set

woensdag, mei 20, 2015


Van een vriendin kreeg ik voor mijn verjaardag o.a dit nagellaksetje van H&M. Vroeger was ik echt een nagellakaddict, nu allang niet meer. Toch was ik erg benieuwd naar dit setje.



Er zit een mooie creamy kleur in en een lak met glitters. In combinatie mooi, maar ook apart.



Als eerst de creamy kleur. Wat een prachtig kleur! Ik vind het erg mooi dat het niet volledig dekt. Ziet er heel netjes en verzorgd uit. Een lak waar het niet erg is als het niet dekkend genoeg is. Het kwastje is precies goed.


In combinatie met elkaar. Heel mooi! Het zijn hele grote grove glitters, wat ik juist erg leuk vind. Maar het is wel moeilijk om deze glitters eraf te halen met nagellak remover. Ach, het resultaat is het belangrijkste toch?

Kortom: ik ben heel erg blij met dit setje. 

You Might Also Like

4 reacties

  1. Ik vind de combinatie erg mooi ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De combinatie ziet er geweldig uit! Apart zou ik ze persoonlijk niet dragen, maar samen wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke combinatie, inderdaad wel even een gedoe om eraf te halen die glitters

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow