Loverock douchegel & bodylotion

donderdag, mei 28, 2015


Van Puurcompany.nl ontving ik twee producten van het merk Loverock. Loverock is een natuurlijk merk, die dermatologisch getest is, hypoallergeen is en natuurlijke zonnefilters heeft. Puur, natuurlijk en veilig!






De Rock Fresh Skin Hair & Body Douchegel geeft zowel je huid als haren een natuurlijke boost. Een multifunctioneel product, dus! Deze douchegel schuimt licht en maakt mijn huid schoon. Ook bevat de Rock Fresh Skin 90% natuurlijke ingrediënten en een allergeen parfum. Ik vind de geur lekker fris. Ik kan nog niet plaatsvinden wat de geur precies is, maar het komt in de buurt van komkommer.





Ook kreeg ik nog een mini bodylotion. Deze ruikt heerlijk verzorgend, naar een crème. Ik gebruik niet elke dag een bodylotion, al zou dat eigenlijk een soort van "moeten". Het voed mijn lichaam goed en trekt na een aantal minuutjes in. Fijn product.

Heb jij iets van de Loverock producten? 
De Loverock Douchegel & Bodylotion kun je hier kopen.
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Fijne review en lijken me erg fijne producten. Ik kende het merk nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed! Fijn dat het ook zo puur is.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow