Lush Tea Tree Toner Tab

donderdag, mei 07, 2015


Toen ik Londen was, kocht ik ook nog een Lush Tea Tree Toner Tab. Ik was namelijk erg benieuwd naar het resultaat en of het zou werken voor mijn huid. Inmiddels heb ik mijn mening bij elkaar en vertel ik je er graag over.




Ik vind het trouwens echt geweldig dat de meeste producten bij Lush gewoon "open" staan. Zonder verpakking. Je pakt gewoon een zakje en stopt daar het product erin die je wilt kopen. Geweldig.

Wat zegt Lush over de Tea Tree Toner Tab: 
"Veel mensen denken dat je een onrustige huid met puistjes flink aan moet pakken, met agressieve middeltjes die je huid sterk ontvetten. Niet doen, daardoor raken je talgklieren alleen maar meer van slag, zodat het nog erger wordt! Bovendien zitten er op je huid heel veel goede micro-organismen, die vernietig je ook als je de pestkoppen te lijf gaat. Wij vinden dat je zo'n huidje heel zachtjes de goede kant op moet duwen.

Tea Tree is je vriend als je last hebt van een onrustige huid. Als je stoomt met de Tea Tree Toner tab krijg je een concentratie Tea Tree op je huid die de slechte bacteriën aanpakken maar de natuurlijke beschermende barrière van de huid in stand houdt.

Als je de tab in een kom heet water doet, bruist hij op waarbij de heilzame ingrediënten vrij komen. Ga met een handdoek over je hoofd boven de kom zitten en laat de stoom het werk doen. Ontspan een paar minuten en denk maar aan die heerlijke ingrediënten die je huid reinigen, als je moeite hebt om stil te blijven zitten!

Na je stoombadje kun je het water nog gebruiken om je huid verder te verfrissen, doop een watje of washandje in het water en dep lekker je huid!"


Je gebruikt de Tea Tree Toner Tab in een hete kom en laat het er dan in 'fizzen'. Daarnaast gebruik je ook nog een handdoek. Ik vond dat deze tab naar een mix van citroen en munt rook, lekker fris dus. Eenmaal in het water, is het geheel geurloos. Het stoomt lekker en ik vond het daarnaast ook erg warm. Na 10 á 15 minuten, ben ik gestopt en had ik een beetje rode wangetjes. Helaas deed het niet erg veel, het voelt wel fris en zacht aan.


Kortom: de Tea Tree Toner Tabs zijn erg fijn in gebruik. Ze doen de huid na afloop fris en zacht aanvoelen en reinigt het daarnaast gelijk ook. En dat maar voor zo'n klein prijsje! Ik zou niet mogen klagen.

Heb jij ooit dit gekocht? 
De Lush Tea Tree Toner Tab is verkrijgbaar bij de winkels van Lush en op lush.nl voor €1,05 (10 g) 

You Might Also Like

6 reacties

  1. Klinkt heel erg goed! Leuk product.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze heb ik ook een keer gehad.. Vond hem ook erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt mij vooral erg ontspannend om te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vergeet heel vaak te stomen, al jaren niet gedaan maar ik vond het altijd wel fijn! misschien weer is proberen in combinatie met een lush toner :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou deze nog heel graag eens willen proberen, laatst zag ik zoveel verschillende verhalen over stomen dat het wel of niet goed was. Stomen is heerlijk hoewel ik er soms gewoon geen geduld voor heb.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow