Lush Think Pink Bath Ballistic

vrijdag, mei 29, 2015

 

Van mijn beste vriendin, Veerle, kreeg ik een Think Pink bath ballistic van Lush. Ze was namelijk naar Oxford Street geweest, ja dé Oxford street, ik was ontzettend benieuwd ernaar!



Deze zakjes zijn vele malen kleurrijker dan de 'gewone'. Leuk!

Wat Lush over dit product zegt:
"De inspiratiebron voor Think Pink is het gelijknamige liedje uit Funny Face, met Audrey Hepburn; volgens Mark (oprichter van Lush) de belichaming van alles wat mooi is in deze wereld. Hij maakt graag parfums waarvan hij denkt dat zij ze lekker zou vinden. Neem een tonkaboon, lavendel en vanille en maak het leven een stukje leuker. Laat de bruisbal in je vol gelopen bad zakken en duik er zelf achteraan. Ogen dicht en genieten maar terwijl de bal langzaam opbruist en er heerlijke geuren en zalige oliёn vrijkomen..."

De bloemetjes waren eruit gevallen, gelukkig kon ik ze nog erop zetten.


Zo. De geur was erg lekker, maar ik had het wel wat zoeter verwacht. Dit was namelijk een rozengeur. Bij een roze kleur verwacht ik juist een zoete geur. Is dat raar? Ik denk het niet. Toch lekker.


In het echt is het veel feller! Dan is het echt een Snow Fairy kleur. Ik vond het een ontspannend bad en ik had nog nooit een bath bomb van Lush gebruikt. Extra speciaal dus. Het fizzde binnen twee minuten op en liet een roze kleur achter. Ook zaten er nog allemaal kleine hartjes in het bad, cute. I'm in love!

Ben jij ooit een Lush product tegen gekomen waar je verliefd op was?
De Lush Think Pink Bath Ballistic kun je in de winkels van Lush kopen en hier online voor €4,25 (90 g)

You Might Also Like

3 reacties

  1. Wat een mooi roze kleurtje! Ziet er vrolijk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er zo vrolijk uit! Ook als het is opgelost geeft het een leuk kleurtje, klinkt als een fijne bath bomb!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. té schattig! En wat een heerlijk kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow