Opgemaakt April

zondag, mei 03, 2015


Ik heb weer veel leuks opgemaakt in april. April is echt super snel gegaan, vooral omdat ik ook een week naar Engeland ging. Dan gaat de tijd toch wat sneller. Oké, ik dwaal weer af: vandaag mijn opgemaakte producten in April.



                                                                          
                                                                                 Home

Vogue Woman Deodorant: Dit is gewoon een simpele deo. Dit heb ik in combinatie gebruikt met mijn Lady Speed Stick. Het had een lekker geurtje, verder niet bijzonder.

Kaarsen: Ik ben echt een gezellig type. Ik doe standaard dagelijks kaarsjes aan en daarom heb ik een aantal waxinelichtjes opgemaakt.

Dove Geurverspreider: Dit was ook een prima geurverspreider. Het was niet heel sterk, maar rook wel heerlijk naar Dove.

Tandpasta: Zoals gewoonlijk heb ik een tandpasta opgemaakt. Prima.


                                                                  Dingen die nodig zijn

Lenzenvloeistof: Dit is een product wat jullie wel vaker zijn tegenkomen in mijn artikelen. Geen uitleg voor nodig toch?

Ziaja Cream: Daarnaast heb ik een lekkere crème van Ziaja opgemaakt. Het was heerlijk voedend.

Balea Kamille Hand & Nagel Balsem: Dit was een heerlijk product voor mijn nagels en handen. Het was soms net iets te voedend.

Mondwater: Ook heb ik een mondwater opgemaakt. Dit gebruikte ik 2 keer per dag naast het tandenpoetsen.


  Douche

Ziaja Kids Bubble Cola: Na 4 á 5 maanden heb ik deze grote fles opgemaakt. Het had een heerlijke colageur.

Lush I Love Juicy Shampoo: In Engeland heb ik een sample van de I Love Juicy shampoo opgemaakt. I Love Juicy heeft echt een fruitige geur.

Moroccan Argan Oil Shampoo: Een shampoo van Kruidvat eigen merk. Wat. een. lekkere. geur. Daarnaast verzorgt en verzacht het mijn haren heel goed. Plus het is heel budget!

Welke producten heb jij opgemaakt?

You Might Also Like

4 reacties

  1. Wat leuk zeg, die Dove geurverspreider. Ik wist niet dat dat bestond! Kun je ze gewoon kopen, of kreeg je die ergens bij?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt lekkere dingen opgemaakt. Hoe voelt het aan als iets te voedend is? leuke die dove geurverspreider. Xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan voelt het vettig aan en zit er nog genoeg product op je hand! X

      Verwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow