PhoneGigant.nl

dinsdag, mei 05, 2015


Van PhoneGigant.nl kreeg ik een hoesje opgestuurd. Ik mocht namelijk op de site een hoesje uitkiezen en mijn oog viel snel op een roze hoesje. Roze is namelijk mijn favoriete kleur!

































Het is een hoesje met roze ombre. Hoe mooi! Het zat daarnaast ook erg goed verpakt, zodat het niet per ongeluk kan breken.

Bij PhoneGigant.nl kan je werkelijk waar alles voor je mobiel en tablet vinden. Zo heeft de webshop veel iPad onderdelen, een iPhone 6 scherm en iPhone 6 hoesjes.


Zo ziet de case eruit als het om mijn mobiel is. Ik vind het echt een ontzettend mooie hoesje door het ombre-effect. Het is soms nog even wat lastig om goed te drukken op de volume- en aan/uit knoppen. Daar heb je wel wat kracht voor nodig. Het beschermt mijn mobiel doordat er nog een stuk van de hoes over mijn scherm zit.

Wat vind jij van mijn hoesje?
Het hoesje voor de iPhone 4/4s is hier te koop.
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet

You Might Also Like

1 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow