Sanctum Shampoo, Conditioner & Body Spa

maandag, mei 18, 2015


Organic-me.nl stuurde me 3 producten op, waaronder een shampoo, conditioner en een body spa (douchegel). Zo nieuwsgierig als ik was naar de biologische, dierproef vrije producten, zo snel ik het gepost heb. Lees je mee?




Organic-me.nl belooft dat haar producten:

- Biologisch gecertificeerd zijn en geen synthetische stoffen bevatten zoals minerale olie, paraffine en andere petrochemische bestanddelen. Ook geen kunstmatige kleur en/of geurstoffen, parabenen, sls, PEG's, siliconen, propylene glycol en phtalaten. 

- Dierproef vrij zijn en zo min mogelijk van dierlijke oorsprong zijn.

- Zitten in tubes/dispensers gemaakt van mais bioplastic. 

- Met het grootst mogelijk respect voor het milieu gemaakt en verpakt zijn.

- Zo goed mogelijk omschreven worden



Als eerste deze shampoo. Het schuimde heerlijk, maar maakte mijn haar wat droger. Daarom heb ik een haarmasker gebruikt, want ik wil niet mijn zachte haar kwijt. Het ruikt erg lekker, lekker fris en naar citroen. Een van mijn favoriete geuren en fruit.



Dan de conditioner. Deze is iets vloeibaarder dan een normale conditioner, maar nog redelijk rijk. Hier zitten geen slechte stoffen in. Het heeft dezelfde geur als die van de shampoo en maakt mijn punten schoon zoals elk andere conditioner doet. Werkt prima.



Last but not least, de body spa. Ik was een beetje bang voor deze douchegel, doordat mijn moeder het voor mij had gebruikt en toen een droge huid heeft gekregen. Gelukkig heeft deze douchegel bij mij geen droge huid achtergelaten. Ook dit product schuimt lekker.


Over de twee laatste producten ben ik positief, over de eerste helaas negatief. Deze shampoo is gewoon niet erg goed voor mijn huid.

Ken jij Organic-me al?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet.

You Might Also Like

2 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow