Shoplog (met HEMA en H&M)

dinsdag, mei 26, 2015


Ik heb een aantal dingen weer geshopt. Twee keer bij de H&M en een keer bij de HEMA. Kijk je mee?



Bij de HEMA heb ik drie dingetjes gekocht. Als eerst een simpel boekje (€1,50), hierin wil ik dingen in gaan plannen zoals Mascha altijd doet. Daarom kocht ik ook nog washi tape (€2,50). Deze heeft een leuke streepjes patroon en bloemetjes patroon. Ook kocht ik een wenkbrauwpotloodje, maar daar gebruik ik alleen het borsteltje van. Ik weet de prijs hier helaas niet meer van.





Als laatst, H&M! Ik kocht een croptop (€9,99) met een leuk, witte, kanten onderkantje. Ik vind grijs en wit echt ontzettend leuk bij elkaar staan. Ook een kocht ik een bikini (€20,-), deze vind ik echt heel leuk! Lekker druk. Ook kocht ik ,voor de croptop, een high waisted korte broek. Deze is in het echt wat lichter. (€20,-)

Wat vind jij het leukste item?

You Might Also Like

5 reacties

  1. Leuke spulletjes. Bij Hema kom ik steeds vaker naar buiten zonder lege handen, er zit bij mij ook vaak een notitieboekje of tape bij haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die washitape en dat boekje zien er cute uit! Die bikini is prachtig, helemaal mijn smaak ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen!! die high waist korte broek vind ik echt mooi!
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow