Winactie Waxzaken.nl

vrijdag, mei 22, 2015



Ik mag van Waxzaken.nl een winactie organiseren hier op mijn blog. Ik vertel je graag over de leuke winactie en over deze website!



Waxzaken is een webshop met verschillende waxjes. Ze hebben kwalitatief gezien, erg goede waxjes! Ze ruiken heerlijk en ook sterk. En dat voor zo'n leuk prijsje. Daarnaast hebben ze veel waxjes in leuke categorieën; zoals Lush, fruitig of hou je meer van zoet? Ik bedoel Lush! En dat als geur, te hemels gewoon. Iets wat ik zeker in de toekomst bij hun wil bestellen. Oké, ik dwaal af. Weer heb ik het over hoe leuk deze webshop is.

Van Waxzaken.nl mag ik een pakketje met waxjes aan mijn lezers hier verloten!
Wat moet je doen?

1. Laat een reactie achter met waarom je wilt winnen en iets waarmee ik je kan bereiken. (Denk aan Instagram, Twitter of e-mail)
2. Volg mijn blog op Bloglovin, het knopje vind je hier rechts.
3. Like de FaceBook-pagina van Waxzaken.

De winactie duurt tot 12 juni 2015.

Simpel toch? En jij kan de winnaar worden van dit leuke pakketje! Ik kijk uit naar je reactie.

You Might Also Like

6 reacties

  1. Leuke winactie! Veel succes aan iedereen die mee doet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke winactie, ik hoor steeds meer mensen over deze waxmelts praten dus daarom lijkt et me leuk om te winnen !!!

    daphnebestm.e@hotmail.com

    groetjes,

    Daphne Best

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuuk! Ik heb hier nog genoeg van liggen: dus succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hija Nikita :) Leuke winactie !!! Waxmeltjes zijn iets wat hier altijd het huis heerlijjk doet ruiken. Ik kan niet zonder ;) De waxmeltjes van Wax Zaken heb ik nog niet geprobeerd. Ik ben wel benieuw. Je kan mij bereiken via dit e-mail adres. stephaniedegeeter@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van waxmelts kan ik echt niet genoeg krijgen! Dus ik doe graag mee met je winactie!
    Ik heb alle stappen ondernomen en je kan mij bereiken via dinjadonut@gmail.com ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk. Ik hou van waxmelts. Heerlijke die verschillende geurtjes en het geeft ook echt sfeer in huis. Ik ben erg benieuwd naar deze van wax zaken.
    Ik volg je op bloglovin + bericht geliked en ik volg waxzaken op facebook onder mijn naam Cheyenne Jansen . Ik ben te bereiken via email funky_django@hotmail.com.

    Groetjes,

    Cheyenne

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow