Amanprana Razoli Scheerolie

zaterdag, juli 18, 2015



Scheerzeep en scheergel zijn mij bekend, scheerolie minder. Daarom was ik extra benieuwd hoe dit product in zijn werking gaat!




De ingredienten zien er al goed uit, geen slechte middelen! Wel zitten er veel limoen, citroen, manderijn en sinaasappel-ingrediënten in, iets waar het zeker niet naar ruikt. Razoli ruikt juist erg kruidig!

Beter dan Brazilian Wax
"Met Razoli voor vrouwen krijg je deze zomer een verzorgde bikinilijn, zonder jeuk, rode bultjes of andere vormen van irritaties. Je intieme delen scheren met Razoli scheerolie is beter dan kiezen voor Brazilian Wax.

Scheren wordt glijden.
* Geen pijn of snijwondjes
* Geen jeuk of rode bultjes
* Geen naverzorging nodig

Ook bij het scheren van benen en oksels krijg je een zijdezacht en langdurig resultaat."



Zoals je ziet, het is echt een olie. Als ik het uitsmeer is mijn hand heel zacht. In dat opzicht heeft Amanprana haar belofte gehouden; je krijgt een zijdezacht resultaat. Toen ik mezelf schoor, kreeg ik geen jeuk of die stomme, rode bultjes, maar een zacht resultaat. En daarnaast is het waar dat je geen naverzorging moet gebruiken. Wél is het zo dat de olie er wel snel vanaf druipt, dat is daarmee ook gelijk het enige nadeel van dit product. Al kies ik liever voor water of D'Fluff Strawberry van Lush, dit product bevalt me.

Waarmee scheer jij?
De Amanprana Razoli Scheerolie kun je hier kopen voor €34,95 per stuk. (100 ml)
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet.

You Might Also Like

3 reacties

  1. Ik heb deze ook en was er echt super enthousiast over, maar na deze een aantal keer te gebruiken verschenen er toch rode bultjes. Erg jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt erg fijn, want die rode bultjes zijn echt irritant! Helaas vind ik het vrij duur, dat is ook de reden dat ik het niet zo snel zal gaan kopen!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow