DM Waterproof Oogmake-up Remover

dinsdag, juli 21, 2015


Zoals jullie weten ben ik haast wel verliefd op de DM. Het is nog geen grote liefde zoals met Lush, maar heeft daar zekers iets van weg. Vandaag review ik de oogmake-up remover van de DM!




Dit is als je het door elkaar schud: lekker zomers blauw, haha!


Het heeft een handige dop die je er na afdraaien eraf krijgt.

Ingrediënten:
AQUA, CYCLOPENTASILOXANE, ISOHEXADECANE, ISOROPYL PALMITATE, PANTHENOL, SODIUM CHLORIDE, POTASSIUM PHOSPHATE, SODIUM BENZOATE, LEVULINIC ACID, GLYCERIN, SODIUM LEVULINATE, CI 61565



Before and after. Persoonlijk ben ik echt meer van een lotion of een wet whipe. Ik vond dit wel een fijne oogmake-up remover en het haalde alles weg, met uitsluiting van de ooghoeken. Maar het liet alles vettig achter, iets wat ik nu niet meer fijn vind. Dus houd jij wel van dat, dan is dit wellicht meer voor jou, haha.

Ben jij ooit in de DM geweest?

You Might Also Like

2 reacties

  1. Ah dat vettige ben ik ook niet zo van. Jammer! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh nee, ik hou toch ook echt meer van een lotion dan van een olieachtige remover. Ik vraag me trouwens wel af wat het voorbeeld is van zo'n remover op basis van olie, want ik kan me voorstellen dat er meer mensen zijn die daar niet van houden.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow