Favorieten Juni

maandag, juli 13, 2015




Heb ik veel nieuwe favorieten? Nee. De meesten zijn dingen die jullie al wel bekend in de oren klinken. Toch ging ik naar mijn meest gebruikte producten kijken en had ik nog een artikel kunnen maken. Disclaimer: veel dingen ruiken lekker!



Qua doucheproducten zijn twee producten favoriet. Als eerst Sweetie Pie die binnenkort uit het assortiment gaat *huilt*. Het is een lekkere, zoete geur die naar The Comforter bubble bar ruikt. Ik wed dat dit ingeruild wordt voor de The Comforter shower cream, waar ik dan wel blij mee ben. Daarnaast zie je de The Comforter shower gel, iets anders dan de shower cream. De geur is echt hemels <3.


Juni heeft niet veel make-up favorieten achter gelaten. In tegendeel, dit zijn producten die niet nieuw zijn voor me! Ik pakte heel vaak nog de concealer en blush erbij, en gebruikte dan altijd deze kwast! De kwast is heel makkelijk verstelbaar, waardoor je het met verschillende producten goed kunt gebruiken.


Kalamazoo is al bijna op, maar gebruik ik echt meerdere malen per week! Het is een fijne face wash die ik binnenkort echt een keer opnieuw wil aanschaffen. VS Love Spell is echt dé perfecte geur voor in de zomer. Het is zoet en erg snoeperig. Iets wat deze maand heel vaak te spraken kwam.

Heb jij nog een snoeperige favoriet? 

You Might Also Like

3 reacties

  1. Gaat die Sweetie Pie uit het assortiment, terwijl ik 'm nog niet eens geprobeerd heb :-(
    Dat je ervan baalt dat die uit het assortiment gaat, kan ik me goed voorstellen. Heb ik ook altijd wanneer ik een product echt goed vind. Waarom doen ze dat toch, vraag ik me dan altijd af.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat vind ik altijd zo stom! Ook als het zo'n goedlopend product als dit is. :(

      Verwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow