FOOD Pickwick Fruit Garden

dinsdag, juli 28, 2015



Ik hou van thee.. Maar bij het warme drankje vind ik dan wel dat het een lekkere smaak moet zijn. Ik houd echt niet van groene thee, maar wel van de meeste zwarte theeën. Vandaag review ik 4 smaken van Pickwick Fruit Garden.




V.l.n.r; Granaatappel & Framboos, Açai Bes & Blauwe Bosbes, Bloedsinaasappel & Kiwi, Aardbei & Granaatappel.


Granaatappel & Framboos: Hmm, ik houd van frambozen én van granaatappels. Goede combi dus!
Açai Bes & Blauwe Bosbes: Dit is denk ik mijn minst favoriete. Het is een beetje zurig, maar het kan er mee door.
Bloedsinaasappel & Kiwi: Ik wist niet dat dit zo'n lekkere combinatie zou kunnen zijn! Het is een aparte smaak, maar het is echt ontzettend lekker. Lekker zoet.
Aardbei & Granaatappel: Dit is de lekkerste van de vier! Als je een zoetekauw bent én je houd van aardbei of granaatappel, than this is your soulmate!


Conclusie:
Ik vind dit een hele lekkere set, er zit veel thee in en ik was er al snel doorheen! Dit is zeker voor een herhaling vatbaar. Oh ja, een tip! In de zomer wil je vooral afkoeling, dus doe het in de koelkast en je hebt Ice Tea. Super koud én lekker.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Toen ik jouw leeftijd had, vond ik ze ook echt heerlijk, die theeën met fruitsmaakjes.
    Maar in de loop der jaren is mijn smaak veranderd en nu lust ik ze niet meer. Nu hou ik dan weer wel van groene thee.
    Die tip over ice tea, vind ik trouwens een hele goeie. Ik denk daar nooit aan, maar dat kan natuurlijk ook met groene thee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt lekker en leuk idee om het in de koelkast te zetten :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow